Semineu


De mai bine de un an ma informez cum se construieste un semineu cu focar inchis. Am cules foarte multe informatii utile de pe forumul “Misiunea Casa” si de pe pagina personala a Domnului Nicolae Helerea, Piatra si lemn, caruia doresc sa-i multumesc pentru informatiile oferite.

Pentru ca fotografiile si informatiile despre construirea semineului se gasesc doar in cateva sit-uri, am sa postez si eu fotografii din toate etapele constructive, cu greselile facute si cu comentarii.

Astazi am cumparat caramizi pline pentru baza semineului. Pentru ca era tarziu cand am ajuns cu ele acasa, doar le-am cladit fara adeziv, pentru a-mi face o idee asupra dimensiunilor. Bineinteles ca am tot ajustat dimensiunile pana am ajuns la varianta finala. Placa de polistiren este de dimensiunea bazei focarului, m-a ajutat la stabilirea amplasamentului. Zilele urmatoare, in functie de cum am timp, am sa le zidesc cu adeziv cm11, in pozitie intercalata, lasand in partea din spate a postamentului un spatiu mai mare pentru circularea aerului rece.

Categories: Utile | Tags: , , , , | 8 comentarii

Post navigation

8 thoughts on “Semineu

  1. Il faci singur? Bravo
    Si partea cu plasarea cosului cum o rezolvi? Nu e indicat sa faca asta un mester care a mai proiectat asa ceva?

    • Cosul este cumparat deja, va fi construit in exteriorul casei, trebuie sa-i fac fundatia si incep joaca, un fel de lego pentru oameni mari. Trei caramizi puse una peste alta, si gata un metru de cos.

  2. Da, dar trebuie sa il pozitionezi parca in centrul caminului,apoi sa faci legatura cu ala de afara…….
    Mai zic odata bravo daca faci totul singur.

    • Asa este, trebuie racordata evacuarea focarului la cosul de fum. Racordarea poate fi facuta cu un cos de fum metalic, de fonta sau inox, rigid si confectionat la dimensiunile necesare dupa caz, sau se poate folosi un racord flexibil din inox, rezistent la temperatura de 700 grade C. Cu racordul flexibil e mult mai usor.
      Multumesc de apreciere. Abia astept sa incep zidirea, astazi am ajuns acasa tarziu si nu am mai putut face prea multe…

  3. Spor la treaba, bravo inca odata pentru perseverenta :)

  4. Succes! :) Ai curaj sa te apuci de unul singur de asa ceva.

Lasă un răspuns

Bloguieşte pe WordPress.com. The Adventure Journal Theme.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 97 other followers

