Semineu – Izolarea peretelui si pozitionarea focarului


S-au incheiat cele 7 zile in care placa de beton s-a intarit. In aceasta saptamana am inceput lucrul la cosul de fum, am turnat fundatia langa zidul existent, 80x70cm, cu adancimea de 40cm. Nu am pozat aceasta etapa, o groapa paralelipili…ptiu, parale-li-pi-pedica!

Cu o zi in urma am decofrat, si ieri am trecut la izolarea peretelui din spatele focarului cu saltele de vata bazaltica, sustinute la baza de un rand de caramizi, precum si in lateral. Saltelele au fost lipite intre ele cu banda autoadeziva de aluminiu. Marginile saltelelor trebuie sigilate cu mare atentie deoarece nu e tocmai de dorit ca particulele de vata bazaltica sa ajunga in aerul respirabil.Pe marginea ferestrei pentru circularea aerului am facut un zid din cateva caramizi; acesta va inmagazina caldura cat timp va arde focul si apoi o va ceda marind astfel inertia termica a semineului, fara a afecta timpul scurt in care acesta va ceda caldura prin convectie.

Cu ajutorul unui vecin am asezat focarul pe pozitie, am verificat planeitatea si am facut ajustarile pentru a stabili pozitia finala.

Multumesc pentru ajutorul acordat Domnului Nicolae Helerea, Piatra si lemn.ro

Categories: Utile | Tags: , , , , | 13 comentarii

Post navigation

13 thoughts on “Semineu – Izolarea peretelui si pozitionarea focarului

  1. George, vad ca ai avut spor!
    Vezi sa nu inchizi pisica in cuptor :))

  2. Vad ca te pricepi.
    Maine poimaine postez si eu semineul meu din sufragerie de la bloc. :D Logic,dupa ce recitesc toate etapele prezentate de tine pe blog. Pot orienta fumul spre vecinul de la parter? Ma cam enerveaza omul ala. :D

    Glumeam…

    Ma bucur ca ai reusit sa construiesti mare parte din el! Astept sa vad continuarea.

    • Hmmm, Oana…!
      Pai fumul trebuie sa se ridice, altfel nu ai tiraj! In schimb poti sa faci o gaura in podea, sa inhibi flacara pentru a genera monoxid de carbon, acesta e mai greu decat aerul si va cobori la vecin; produce efecte ilariante in prima faza. :)
      Trag tare Oana ca toamna bate la fereastra! Ups, nici fereastra n-am la living!

  3. …”la prichiciul sobei,unde lega mama o sfara cu motocei la capat,de crapau matele jucandu-se cu ea…”(I.Creanga)…tot inainte George!

  4. Pingback: Zâmbete. « Tu1074's Blog

Lasă un răspuns

Bloguieşte pe WordPress.com. The Adventure Journal Theme.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 99 other followers

