Rascruce


E greu sa alegi drumul bun, insa va fi mai greu sa descoperi, dupa un timp, ca ai facut alegerea gresita!

Categorii: Oameni si locuri, simtiri | Etichete: , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Rascruce

  1. Fotografic… imi place textura.

    Atata doar ca… departe de textura, culoare sau imagine, factura psihologica, filosofica a imaginii ma-nfioara.

    Alegerea. Da!
    Alegerea!

    Momentul in care alegi drumul din dreapta, poate, si momentul in care dupa ce-ai mers pe el si nu vezi nimic te intrebi daca ar fi bine sa te-ntorci aici sau nu….

    Sa mergi mai departe sau nu! Sa cauti un drum nebatut intre drumuri? Mediana triunghiului cu varful aici?

    Nu stiu George…

    Am batut, singur sau cu fiul meu, muntii tarii acesteia, iar rascruci ca astea le-am trait si le-am abordat si-ntr-un fel si-n altul.

    Pur si simplu e o imagine ce ma-nfioara!

    Mergi pe munti si stii ce spun! Dac-o iau in stanga? Daca-n dreapta? Ce fac atunci cand…

    Cel mai rau e atunci cand faci TU alegerea pentru ceilalti. Momentele in care TOTI au incredere in alegerea ta, iar tu mergi! Doar mergi!… sperand sa fie calea cea buna! Stii ca la capatul drumului te asteapta umilinta sau… gloria. Dar gloria?…

    Pe vremea mea ne-nvatza la latina asa: „Sic transit gloria mundi…”. Habar n-aveam ce inseamna asta. Acum am invatzat! Iar aceatsa docentza provine din alegeri de drumuri ca-n imaginea ta!

    Multumesc pentru c-ai impartit imaginea cu noi!

  2. Multumesc de apreciere Cristi!

    Inteleg perfect ce spui, am fost de multe ori in situatia descrisa…

    Alegerile sunt dificile, pe carari montane…si in viata…

    Iar in viata…nu te poti baza pe harta…pe busola…
    Si nu ai prea multe posibilitati sa te intorci…viata e un traseu, o poteca, mai grea, mai usoara, frumoasa,…si la un moment dat se termina…

    Am sa revin cu o descriere, acum imi caut cuvintele potrivite, si descopar, din ce in ce mai des, ca stiu prea putine…

    Salutari tie si Domnului Vlad!

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

