Explozie florala


Categorii: macro, primavara | Etichete: , , , , , , | 4 comentarii

Navigare în articol

4 gânduri despre „Explozie florala

  1. Salut…
    Uitându-mă prin inbox, unde sunt anunţat dacă se deschid subiecte noi pe la bloguri unde am postat sau dacă se trimit răspunsuri, văd, venid de pe blogul acesta , un anunţ care zicea că aici s-a deschis un subiect nou, „Explozie solară” mă uit aici, e vorba de o explozie florală, verific, am văzut bine în ambele părţi. Să fie vorba cumva de faptul că aşa ai publicat iniţial subiectul cu frumoasa poză sub titlul „Explozie solară” pe care ulterior l-ai corectat numindu-l aşa cum se vede?? .. aşa, de curiozitate….

    • Da, asa este!
      Initial a fost „explozie solara”, dupa care…m-am trezit si am vazut ce am scris. Am corectat in 30 de secunde, dar…prea tarziu!

      Merci de vizita! 🙂

  2. Am văzut anunţul când a apărut, da nu i-am dat importanţă deoarece credeam că era vorba de un subiect cu erupţiile solare care au tot apărut şi am amânat pentru că speram că vor fi mai multe răspunsuri, acesta e şi motivul pentru care nu l-am şters odată cu alte mesaje (câteva sute pe zi, mesaje, anunţuri de răspuns, uneori îni ia mai mult de un sfert de oră această chestie etc).
    Ştii ce e interesant, în dreapta am un televizor unde tocmai este o transmisie directă de la Vatican cu beatificarea papei Ioan Paul II … Poate e o chestie subiectivă, dar am senzaţia că poza ta se potriveşte perfect cu slujba de beatificare… nu ştiu, poate prin ideea de bucurie, sau poate ideea de viaţă. E tare straniu…

  3. Theodor

    Splendid si nimic mai mult!

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

