O viata in 26 de imagini


Sau ce a facut Rex timp de 3 ani

Categorii: animalute, simtiri | Etichete: | 14 comentarii

Navigare în articol

14 gânduri despre „O viata in 26 de imagini

  1. Un veritabil necrolog. Unii oameni nu au sansa asta, altii poate ca nici nu merita.

  2. Alberto

    Extrem de frumos, dar trist.
    Ne pare rau pentru el…

  3. Felicitari pentru articol! Mi-a placut mult.

  4. Din pacate mai sunt putini care iubesc animalele si care isi dau seama cat de mult tin ele la noi!RIP.

  5. Da Theodor, in cei 3 ani a dat dovada de afectiune fara margini. A fost un catel foarte credincios.

  6. Ochii micului Rege imi dau niste fiori…..

  7. Ce frumoasa e povestea aceasta!
    Si eu am avut un catel pe care l-am iubit cel mai mult dintre toti cei care s-au perindat pe la buni……..tot Rex il chema . Era negru cu pete albe….

  8. A fost un catel tare iubit! Mergea cu mama mea la serviciu si 8 ore statea cu ea; cand nu-l lua o certa la intoarcere. Si acum il jeleste…

  9. Cateii astia de la tara sunt mai inteligenti decat cei de la oras🙂
    Si bunica are catel care merge cu ea la biserica…..si o asteapta.,
    Cand bunica a fost la noi la oras, s-a imbolnavit cainele……..ii dadea vecina sa pape si avea grija de el dar degeaba……..

    • In general cateii liberi, mai ales cei fara stapan, sunt mai inteligenti si mai descurcareti. Au scoala vietii.
      Si Rex mergea cu mama la cimitir, si verifica toate pungile babelor si le baga nasul sub fuste, asa de control!
      A fost un bun credincios, a fost si la Inviere!🙂

  10. tu mereu ma faci sa rad :))
    Si la subiecte triste😀
    Mi-l imaginez pe saracu Rex…..

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

