Feline la padure 1


Categorii: animalute, munte, primavara | Etichete: , , , , , , | 12 comentarii

Navigare în articol

12 gânduri despre „Feline la padure 1

  1. Pingback: Feline la padure 1 (via viata in imagini) | Ado Feck

  2. Gracias Incaunipocrit-ule!🙂

  3. Ies ele sa-si verifice teritoriul si tu te-ai dus sa le faci poze sau ati iesit impreuna?
    Frumoase pisici ai si tare fain imprejurul casei tale-ca-mi inchipui ca mestecanisul este in continuarea gradinii tale!

  4. Mestecanisul este sus pe un deal, cam la 400m de casa. Am iesit impreuna, un fel de transhumanta; ce sa fac daca n-am oi? Ma descurc cu ce am!🙂
    A fost distractie maxxima cu felinele, erau ca niste copii in tabara!

  5. bune modele ai.🙂

  6. frumoasa serie

  7. Superbe pozele! Mi-am amintit de ele. Le-am vazut acum ceva vreme.🙂 Cred ca de pe blogul lui Dan (Maramures) am intrat aici. Sunt frumoase pisicoasele tale.

  8. Fantastice fotografii ai reușit și minunate sunt pisicile tale!!!
    Bella e chiar ca o regină!
    Aki e de milioane!Să știi că-i mai frumos decât 16 al meu,ZĂU!

  9. A fost distractie cu ele in drumetie. Erau ca niste copii in parcul de distractii, gafaiau de oboseala dar nu ratau niciun moment de joaca.
    Aki, zis si Vladut (de la Vlad-Dracul), e un smecher cantaret, nu miauna, are un fel de scartait-ciripit. Si are un smoc alb doar pe burtica, asa ca 16 al tau! Sa traiasca toti, sa fie fericiti!

  10. Oros Mariana

    Pisicile potrivite … la locul potrivit! Deci exista rai aici, pe pamint … si unii chiar stiu sa se bucure de el!

  11. Peste tot pe pamant sunt coltisoare de rai, tot mai mici si mai ascunse datorita oamenilor si actiunilor lor. Trebuie doar sa le recunoastem si sa le apreciem.🙂

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

