Pasiune pentru spinning


Categorii: pescuit, plimbari | Etichete: , , , , , , | 7 comentarii

Navigare în articol

7 gânduri despre „Pasiune pentru spinning

  1. Niciun pastrav nu a sfarsit in tigaie, s-au ales cu un „piercing” si o sperietura zdravana doar.

  2. Imaginile sunt extraordinare şi-mi aminteşte de culoarul Rucăr-Bran. Păstrăvii… de Cheile Dâmbovicioarei. Dar, de oriunde ar fi pozele, este munte şi unde este munte este paradis !

  3. In acest moment sunt la Moeciu. Am scris ini’ial Moeciu fiindca mi se pareau foarte familiare locurile, dar am sters si am inlocuit cu „Rucar/Bran”. Maine facem o plimbare prin Moeciu de Jos.!!!!

  4. Concediu placut atunci! 🙂 Maine si duminica va fi senin si soare, 24 respectiv 22 grade C, vreme numai buna de hoinarit!

  5. pastravi? nu am pescuit niciodata asa ceva, cred ca nici nu as prinde vreunul .

  6. Pastraviori! De mic copil am inceput „scolirea” in arta pastravitului. Pe atunci ii pacaleam miseleste cu cate o rama sau o musca, trase pe carlig. Acum ii respect si-i pescuiesc doar cu vobler. Si cand ii prind, ii trimit inapoi in mediul lor; sunt partenerii mei de sport si merita respect! Poate la batranete am sa ma specializez in pescuitul cu musca artificiala, fly fishing, arta suprema a pescuitului.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

