Roscovana


Categorii: animalute, munte, plimbari, vara | Etichete: , , , , , , | 5 comentarii

Navigare în articol

5 gânduri despre „Roscovana

  1. Vad ca esti si bun vanator nu doar pescar. Faina captura!

  2. Pai pentru pastrav se folosesc rotative Blue FOX Vibrax ! 🙂
    Si roscovana aceasta am intalnit-o tot intr-o plimbare cu lanseta-n mana. Vana soareci in iarba, aproape de rau. S-a indepartat cand a vazut ca m-am oprit, si a durat cateva zeci de secunde pana am schimbat obiectivele.

  3. Dupa mine natura si animalele sunt cel mai frumos dar…
    Bravo!

  4. Oaw, a stat cumatra la pozat!

    • Era destul de aproape cand am vazut-o, insa cand a vazut ca ma opresc sa schimb obiectivele si-a luat distanta de siguranta si a continuat sa vaneze soricei.
      O alta vulpe mi-a pozat de multe ori, cam de la 50m, insa nu aveam camera foto la mine. Aproape de casa, la 2 vecine, venea o vulpe tupeista si fura zilnic. Asta a fost razbunarea lui Rosu, catelul omorat de una din vecine. Viata isi ia revansa mereu!

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

