Ploaie de vara


Scurta, cam 30 de minute.

Categorii: Oameni si locuri, vara | Etichete: , , , | 8 comentarii

Navigare în articol

8 gânduri despre „Ploaie de vara

  1. sper ca nu te-a afectat.

  2. 🙂 intelegi ce am vrut sa scriu…

  3. Nu m-a afectat prea tare, mi-a rupt florile si mi-a adus noroi pe alee. Curtea mea are o panta usoara si nu s-a adunat apa. Am intervenit rapid si am facut cateva santuri sa directionez apa. A fost mai greu pana am adunat pisicile in casa…

  4. Sper ca nu s-a intamplat nimic grav si apa s-a retras repede…

    • Foarte grav nu a fost, au fost stricate cateva gradini, au fost curti inundate cateva ore si apoi s-au retras apele. Raurile au crescut cu aproape un metru, au luat mizeria de pe maluri…aducand alta…
      Fenomene extreme!

  5. Unii oameni asteapta ploaia …si ea cand vine…vine!

  6. In ultimii ani am cam avut inundatii in fiecare primavara-vara

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

