Pescuit


Sau cum poti petrece o zi frumoasa in natura, ascultand ciripit de pasari, oracait de broaste, facand plaja, urmarind animalute…si facand felinele de acasa foaaarte fericite.

Am pescuit cu ace mici, fara spin si am oprit doar o parte din obletii prinsi (in total vreo 400)

Categorii: animalute, pescuit, vara | Etichete: , , , , , , , | 5 comentarii

Navigare în articol

5 gânduri despre „Pescuit

  1. Nu ma pricep deloc la pescuit, am incercat si eu anul trecut la o pensiune intr-un alesteu unde, bineinteles, nu am prins nimic si pe langa am rupt si guta.
    Imi imaginez ce bataie era pe acei pestisori…

    • Ei bine Theodor, sunt si pescari cu pretentii care se intorc acasa cu juvelnicul gol, si asta nu pentru ca ar fi eliberat pestii. In urma cu mai multi ani eram in Oltenia si pescuiam in Olt, intr-un baraj urias. In 10 zile am prins 3 carasi cam cat palma. Statistic, inseamna 0,3 pesti / zi; mare lucru! Cat despre fire rupte….numai ieri am lasat cativa metri agatati de fundul baltii.

  2. Pentru tine relaxare totala, iar pentru ele adevarat ospat!

  3. Pingback: Mercurea fara cuvinte…7…Cool summer camouflage… « androxa

  4. Mai lasa dom’le pescuitul si mai pune si altceva,ca ma loveste somnul cind vad apa curgind lenes in sclipiri diamantine de soare,copacii cu mingiieri blinde,ciripit si ici-colo cite un clipocit .
    Biziitul continuu al gizelor si melopeea meditativa a broastelor in dupa amiaza lenesa de vara…

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

