Din bucataria naturii


2 cugetari:

„Nu tot ce zboara se mananca!”

„Nu tot ce pozez eu se pune in tigaie!”

Categorii: plimbari, vara | Etichete: , , , , , | 12 comentarii

Navigare în articol

12 gânduri despre „Din bucataria naturii

  1. Foarte mult îmi place felul în care fotografiezi!Felicitări!
    …dar boabele dulci și șiragul se pot pune în tigaie, cu toate că nu-i nevoie să fie puse!

  2. 😀 așa este!

  3. buna treaba!

  4. Eram cu nevasta-mea in padure si vazind doi mesteceni incercam sa ne inchipuim cit de luminoasa este o padure de mesteceni si-acum (dupa o saptamina) apari tu cu minunatia de padure.La ciuperci nu ma arunc ca am incasat-o (indigestie dupa ce am mincat tocanita din farfurie adinca),asa,una-doua prajite mai merg,dar nu mai mult,iar la fragi am facut alergie dupa ce mi-am permis sa ma amestec in treburile naturii.De atunci nici fragi,nici capsuni,ca mi se umflalimba in gura,air vizibilitatea mi se restringe aproape total.
    Tare faine locui ai jur-imprejurul tau.

    • E frumoasa padurea de mesteceni, mai ales daca sunt tineri coaja lor marmorata da un farmec aparte. Cu ciupercile mi-am luat-o si eu de cateva ori, chiar si cu ciuperci cunoscute, dar mancate ca haplea. Acum le consum mai cu masura.

  5. Padurea mea preferata!
    Frumos!
    Sa ai o zi buna!

  6. Pe langa hribul pozat de tine, am mai cautat cativa prin apropiere si am facut o tocanita cu smantana. Iar ca desert am luat siragul de fragute.
    Multumesc pentru masa!

    • Foarte bine ai facut, Cafeluto! A fost ploaie, acum e cald, e vremea optima pentru ciupercarit.🙂
      Parca simt mirosul tocanitei cu smantana si marar…mmm… Sa treaca arsita si urc si eu dealul, poate mi-au mai ramas cateva🙂
      Sa-ti fie de bine!

  7. Vai de capul meu- fragute!
    Mi-a plouat in gura cand am vazut poza!

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

