Asteptand caldura…iernii


Dupa cateva zile agitate, focarul a ajuns in cele din urma in camera lui.

Furnizor:

Amrita Srl din Tg. Secuiesc, importator Ferlux. Au fost foarte prompti in a-mi oferi detaliile cerute, pretul a fost mai mult decat rezonabil.Pagina web o veti gasi aici.

Multumiri speciale Domnului Laszlo Zsolt.

Un alt importator din Sf. Gheorghe nu a binevoit macar sa-mi raspunda la email.

Categorii: Oameni si locuri | Etichete: , , , | 8 comentarii

Navigare în articol

8 gânduri despre „Asteptand caldura…iernii

  1. …și cred că nerăspunzătorul ar fi meritat să-i pomenești numele,poate îl ocolesc ceva clienți!
    Să folositi sănătoși focarul și să vă dezmierde cu căldura lui când o fi mai frig la iarnă!

    • Weekend srl e…neraspunzatorul. Am preferat sa parcurg 30 km in plus ca sa dau de oameni cumsecade.
      Multumesc de urare. Am sa fac fotografii pe masura ce se „dezvolta” semineul, am sa pozez chiar si greselile facute. Mai e mult de munca pana la primul foc…

  2. Arata bine
    Sa aveti noroc de ea! Si da, sa pomeniti (uneori) furnizorii neseriosi

    • Multumesc River_woman, si mie mi-a placut. De acum depinde de mine daca o sa-l innobilez sau o sa-i stric infatisarea. O sa ma straduiesc sa iasa bine🙂

  3. Pana la iarna mai este ceva timp…in sensul ca ai timp de „modificari”…sa-l stapanesti sanatos!

    • Da, mai este ceva vreme pana la prima ninsoare, insa mai e si mult de lucru. Si pe motive de buget, sau poate pe motive de preturi nejustificate la manopera, ma incapatanez sa-l execut eu. Un mester il face in 7 zile, eu am sa-l fac in 30. Pe la jumatate de „Rapciune” sper sa joace flacara in el🙂
      Multumesc de urare, sarumana!

  4. Felicitari pentru achizitie si pentru ca doresti sa faci tu cu mana ta, restul…bine ca ai pus numele firmei, persoanele serioase trebuie cunoscute intotdeauna.

    • Multumesc montaniardule! O sa traiesc alta satisfactie atunci cand va fi gata, stiind ca e facut de mana mea. Da, cei de la Amrita au fost extraordinari, m-au scutit chiar si de traversarea orasului aglomerat la pranz; i-am asteptat la intrarea in oras si au venit ei cu focarul acolo. Tot respectul pentru amabilitatea lor.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

