Cine este goanga…


Un monstru mic si verde, teribil de periculos.

Am cateva tufe de zmeura in curte. Am cules cateva boabe aromate, facandu-mi de lucru prin curte. Si la ultimul bob mancat…dezastru.Avea un gust oribil. Monstrul mic si verde pesemne ca statea ascuns in frunze, a vazut spre care bob imi indrept eu mana, a zburat pe el si probabil… a facut pisu.

E teribila gaza asta. Pe unde trece lasa un gust care iti face gura punga instantaneu.

Si zboara, nu sta pe pamant sa o manance cartita!🙂

Categorii: vara | Etichete: , , | 22 comentarii

Navigare în articol

22 de gânduri despre „Cine este goanga…

  1. Am păţit-o şi eu, dar cu o caisă… Miroase de-ţi mută nasul din loc!

  2. E capușă ?

  3. Vaai, buni ii spunea „goanga puturoasa”
    Nu mi-o pot imagina facand pisu pe murele tale, sau zmeura, sau ce mai ai tu prin gradina. Dar mi-e clar ca face echipa buna cu cartita aia
    Nu pui poze cu cartita? :))))
    (n-as pune mana pe goanga verde, pentru nimique in lume)

    • Inca nu am poze cu cartita, dar daca pun mana pe ea, o pun in lumina reflectoarelor. Si o s-o tin o vreme langa un magnet, sa-i dereglez busola si sa rateze drumul inapoi spre curtea mea.🙂
      Si e atat de mica… mi-a fost si mila ca am udat-o cand a iesit din galerie!

  4. Asa ceva? Seamana cu un liliac . http://out4awalk.com/wp-content/uploads/2007/07/cartita.jpg
    Ai putea sa deschizi si o zoo pe-acolo. Sau macar un parculet mic cu diverse exponate -cumperi si doi trei ponei…….

    • Ea e! Ai prins-o! A mea era un pic mai mica, cam cat degetul mare de la mana (dreapta, barbateasca) si ceva mai deschisa la culoare.
      Am inceput deja amenajatea manejului: am o herghelie de pisici, si o turma de catei. (ce fain suna „herghelie de pisici!”)

  5. George , pot sa sugerez ceva?
    De ce nu afisezi pe margine si categoriile……..ar fi mai usor pentru vizitatori sa citeasca cate ceva din urma……..Stii tu ce zic: casa, gradina, cotohirle (chestii care zboara, musca sau inteapa), utile ( seminee, acoperisuri, capite de fan) si alte de-alea……..
    Hm, nu-i o idee buna?

  6. Este o insecta urat mirositoare, care isi lasa amprenta pe frunze si fructe, si daca o atingi ramai cu acel miros pe mana.

  7. Plosnita

    Increngatura Arthropoda – subincrengatura Mandibulata – clasa Insecta- Ordinul Heteroptera (Hemiptera) – subordin Geocoridae
    de aici incolo se complica …eu am gasit doar una la care scrie ca miroase :
    Familia Pentatomidae – Pentatoma rufipes (ploşniţă de pădure, ploşniţă de pom) dar trebuia sa aiba picioare rosii
    dupa poza pare din aceeasi familie – Palomena praxina (ploşniţă de câmp) doar ca e prea mare ….
    Eu raman la ultima😀 s-o fi hranit bine😀

    • Multumesc Schtiel! Acum pot sa ii zic pe nume!

      „- America ta, Palomena Praxima! Daca te mai prind prin curte iti rup urechile!”

      p.s. Da, le cunosc si pe acelea mai mici si maronii-roscate, la fel de imputite ca si astea!

  8. Adrian

    Si eu sunt terorizat de mirosul groasnic al acestei gongi de culoare verde,sunt peste tot prin casa ,nu stiu ce sa mai fac:(((( Pute rau!!!

  9. valentina

    Din cate stiti voi, aceste plosnite verzi, urat mirositoare sunt periculoase pentru pisici daca linse sau ingerate de catre acestea? Si daca da, cat de periculoase?

    • Nu stiu sa fie periculoase, pisicornitele mele de multe ori s-au jucat cu asemenea imputiciuni, nu stiu si daca le-au mancat, dar pana acum nu au avut efecte suspecte, doar perioade de nebunie pisiceasca ce se manifesta prin joaca nebuna.

    • lucian

      li se fac ochii verzi si devin hermafrodite

  10. e o plosnita de cereale…….

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

