Semineu – Postamentul


Astazi am pus osul la munca!

Am inmuiat caramizile in apa curata, cam 10 minute, deoarece sunt foarte poroase si ar fi absorbit mult prea repede umezeala adezivului.

Dupa calculcule, incercari si masurari, am trasat pe planseu liniile de ghidaj ale postamentului. Folosind adeziv CM11, indoit cu nisip cernut (cu ciurul de malai, ca pe vremuri), am zidit picioarele laterale.

Cu acelasi adeziv am ridicat peretele din spatele postamentului, lasand fereastra pentru circularea aerului rece. Pentru picioare am zidit cu caramizi pline, asezate in pozitie normala, pe latime, iar pentru peretele din spate, nefiind perete portant, am zidit cu caramizi dispuse pe cant. In spatele ferestrei voi ridica un zid cu caramizi dispuse tot pe cant, din motive pur estetice.

La final ul lucrarii voi finisa rosturile dintre caramizi. Chiar daca va fi placat cu piatra, trebuie sa arate bine si in etapele intermediare, nu?

Special Thanks Nicolae Helerea, Piatra si lemn.ro

P.S. Mi-as da o bere acu’, da’ trebuie sa plec la garla dupa pietris, si mai tarziu va trebui sa dau si pe la munca! Si…nici nu ma omor cu berea, apa cu bule sa traiasca!

 

 

Categorii: Utile | Etichete: , , , , , , , | 7 comentarii

Navigare în articol

7 gânduri despre „Semineu – Postamentul

  1. Pe partea asta practică, sunt un adevărat antitalent! Sincer îţi spun că te admir…

    • Multumesc Peter.
      Si eu am crezut la fel despre mine, insa zilele pierdute in asteptarea meseriasilor, sau banii ceruti de acestia m-au motivat sa incerc eu sa fac cele necesate. Si uite asa am ajuns sa pun gresie, parchet, sa montez grinzi, rigips si acum…semineul.

  2. Si eu il admir ca face singur atatea chestii utile.
    Personal stiu cat de greu e sa gasesti un om sa puna caramida peste caramida dupa modelul nemtesc si George – vad ca se pricepe🙂 Unde mai pui ca bucuria-i mare atunci cand vezi zi de zi roadele muncii tale…………….
    Sa traiasca apa (cu si fara ) bule.
    Frumoase categorii, o sa le frunzaresc🙂

    • Multumesc de apreciere Hapi.
      Nu ma pricep atat de mult, insa ma informez temeinic inainte sa incep ceva. Si chiar daca lucrez de 3 ori mai incet ca unul de meserie, satisfactia e inzecita cand totul prinde forma.

  3. Pingback: Semineu – Postamentul (via viata in imagini) | Ado Feck

  4. Faci progrese…succes!

  5. Multumesc Magda!
    Trebuie, toamna bate la usa, nu pot canta la mandolina chiar toata vara!🙂

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

