Delta dintre munti


Ieri am fost la pescuit. Am primit o invitatie sa pescuim in lacul Dumbravita, in interiorul ariei protejate, numita Delta dintre munti.

Ziua a inceput la ora 3 dimineata, inainte de rasaritul soarelui eram pe malul baltii, gustand cafea si orbecaind in scopul alegerii unui loc bun. Cel care ne-a dus acolo spunea numai povesti pescaresti, cu kilograme si sute de bucati prinse, unele povesti erau chiar despre acea balta. Dupa ce s-a luminat intr-un tarziu ne-am instalat si am inceput partida. Am si pozat, insa a fost lumina proasta.

In concluzie, Delta dintre munti este locul ideal pentru o iesire in inima naturii, cu familia la gratar, sau pentru birdwatching, insa pentru pescuit…nu. Pesti sunt, multi, dar tare mici. Pana si obleteii erau de maxim 10cm, carasii cei mai multi cam 10-12 cm, iar crapii…au fost inexistenti.

Era sa uit, adancimea apei este foarte mica, la 10 m de mal abia daca atingea un metru. Chiar si la mijlocul baltii ,apa ajungea doar pana la burta ratelor.

Categorii: pescuit | Etichete: , , , , | 11 comentarii

Navigare în articol

11 gânduri despre „Delta dintre munti

  1. PET-ste? :)))) De unde le scoti?
    Trestia aceea cu chestia maro in varf n-am mai vazut-o de vreo 15 ani …..era si pe lac in satul bunicii dar a disparut si a ramas alt soi de trestie care nu-mi place

    birdwatching zici? Poate daca fac spectacol, canta ceva, naparlesc, se bat, altfel…….birdwatching more as 10minutes is boring :)))
    Am priceput, deci sa nu mergem la pomul laudat cu sacul spart🙂

    Macar a fost timp frumos?

    • Pet-ste🙂
      Mai exista si me-doze, fac parte din fauna lasata in urma de bivolii iesiti la gratare.
      Trestia aceea maro in varf este papura, cand eram copil faceam buchete, erau foarte frumoase pana in ziua in care de la uscaciune, eliberau tot puful. Sa vezi atunci petrecere!

      Timpul a fost frumos, de dimineata a fost innorat, dar nu am facut insolatie, la pranz a iesit soarele si a fost foarte cald, dar nu am facut insolatie ca am avut palarie, iar seara nu am facut insolatie de la ploaia care ne-a scociorat de pe balta.

  2. Ultima fotografie e excelentă. Atâta vânzoleală nu prea am văzut (dar e drept, nu le am deloc cu pescuitul, pur şi simplu sunt în afara subiectului)…

    • Multumesc Peter!
      Erau miliarde de pestisori tineri, de cativa cm lungime. Se adunasera acolo pt ca in acea zona ma spalam pe maini dupa ce aruncam nada. Era un mic paradis gastronomic pentru ei.

  3. Sirene nu erau pe-acolo? Jack Sparrow? Nimic?

  4. La apa de un metru, ce sa faca saracutele. Le deranjau probabil clabucii aia mici din ultima poza

  5. Frumos!…in linistea aia dinaintea rasaritului de soare as fi uitat si scopul pentru care m-as fi dus acolo…

    • Linistea era intrerupta doar de pasaretul matinal, care isi dregea glasul.
      O ratusca cu 2 pui defila pe apa la cativa metri de noi, insa era prea intuneric sa o pozez. Odata cu venirea zorilor s-au accentuat caraiturile si zburatoarele au devenit mai timide.

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

