Impreuna vs Singur


De astazi totul va fi altfel!

Categorii: simtiri | 5 comentarii

Navigare în articol

5 gânduri despre „Impreuna vs Singur

  1. Albe, mici, delicate… Frumuseţi nebăgate în seamă cel mai adesea.

  2. Hm.
    Sper ca „altfel”= „mai bine”

  3. Sunt grea de cap azi.Am mancat tarta cu zmeura , ciocolata – si probabil cacaua mi s-a dus la creier si l-a acoperit

    Zorele se numesc buruienile astea?😀

    • Mmm, ciocolata! Mai am 3 muscaturi dintr-un baton cu rom, d-ala de pe vremuri. Imediat ajung la el, il uitasem.
      Eu stiu zorele colorate, de cultura; acestea nu stiu sigur cum se numesc, si eu tot Zorele le spun insa pe la noi li se spune „Rochita randunicii”.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

