Semineu – Placa de beton


Pentru ca sunt un individ foarte harnic, am continuat zidirea postamentului. (ma promovez, poate trece o domnisoara pe aici si…🙂 )

Dupa o zi de repaus, ca am fost la balta, grinda de caramizi s-a intarit, au aparut doar 2 fisuri minore in adezivul cu care am finisat rosturile, insa le-am tratat cu acelasi adeziv, mai diluat ca sa intre mai usor in fisuri, si gata, au disparut.

Ca si pana acum, sursa de inspiratie principala a fost Piatra si Lemn.

Am zidit pe marginea zidului existent un „brau” din caramizi taiate pe jumatate, am decupat (geometria asta aplicata!) din osb-ul ramas prin casa, partea de jos a cofrajului, taind un colt pentru a-l putea scoate prin fereastra de aer de sub placa, am umplut golul din spatele postamentului cu caramizi pentru a forma suportul pentru planseu. Pentru ca mi-a ramas adeziv de la caramizile de pe margine, am etanseizat toate spatiile dintre osb si perete, pentru a nu se scurge betonul prin ele. In mod normal as fi etanseizat cu spuma poliuretanica, insa pistolul pentru spuma l-am dat imprumut si… nu a venit singur inapoi. Nici in pistoalele astea nu mai am incredere!

In mijlocul cofrajului, deasupra ferestrei de aer rece, am pus o bucata de polistiren, pe care o voi rupe cand va fi placa „maturizata”; prin acest orificiu urmeaza sa circule aerul rece.

Am facut o armatura din otel-beton de 12mm, peste care am pus 3 etriere ramase de la alte lucrari. Am rigidizat totul cu sarma.

Am turnat betonul, l-am „batut” si scuturat cu mistria, pentru a patrunde in toate spatiile, verificand planeitatea atunci cand betonul a ajuns la nivelul stabilit.

P.S. Incepand de ieri, timp de 7 zile nu mai pot lucra la semineu, atat dureaza pana se intareste suficient placa de beton. Deci….relaxare! Relaxare la fundatia cosului de fum, si la primii doi metri din el!🙂

Categorii: Utile | Etichete: , , , , , , , | 13 comentarii

Navigare în articol

13 gânduri despre „Semineu – Placa de beton

  1. George, semineul asta o sa tzina 200 de ani.🙂
    Abia astept sa-l vad functionand.🙂

    • Peste 200 de ani o sa stau cu tine, Cristi, in fata lui, la o cana de vin fiert, si o sa te intreb atunci: „Il las asa sau il stric si fac altul ? ”🙂

      Si eu abia astept sa aprind focul, sunt semne ale sosirii toamnei. Chiar daca e soare afara, e lumina aceea clara de septembrie-octombrie, cad frunze, roua e tot mai deasa…

      Ma apuca melancolia, ptiu!

  2. Da, o sa intre in istorie semineul🙂
    Acum trebuie sa stai langa el cu foenul ca sa il ventilezi , scurtezi asteptarea la 3 zile

    • Da da, e o adevarata istorie deja!🙂
      Nu ma grabesc, urmatorul pas e asezarea focarului pe postament si apoi pot sa-l racordez la cosul de fum….inexistent!🙂

  3. Ai timp…….mai sunt cateva luni bune de (aproape)vara la voi
    Eu i-as da drumul imediat :)))

  4. Incet si sigur prinde contur.
    Ce invidiosi o sa fim pe tine la iarna… cand o sa trosnesca lemenele in el !

    • Da, asa e. Abia astept sa aud trosnetul lemnelor, si sa simt caldura focului. Chiar si un usor iz de fum ar fi frumos.
      Va invit la o cana de vin fiert la iarna. (Doar una, ce trece peste una ma doboara!)🙂

  5. Cine stie cine se mai uita la semineul tau si ia „cursuri”…succes la” relaxarea „cu cosul de fum!
    Stii,tot ce e facut de mana ta va fi mai trainic…si desigur multumirea…ca ai facut tu…

  6. 🙂
    Si eu m-am inspirat din alte parti, de aceea vreau sa impartasesc experienta mea cu alte persoane. Multumirea e mare, satisfactia va fi deplina atunci cand va arde focul in el.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

