Hai, la masa!


Doar n-o sa mananc singur!

Categorii: simtiri | Etichete: , , , , | 24 comentarii

Navigare în articol

24 de gânduri despre „Hai, la masa!

  1. Arată bine… Poftă bună!

  2. A veni cu drag că arată foarte bine,dar acu’ o jumate de oră am luat masa!!!!…păcat.
    Mulțumesc și poftă bună,poate vin cu altă ocazie!

  3. Arată prea bine, prea ca la țară…🙂

    • Ca la tara…bine zis! Mancarurile facute in vase vechi, la foc de lemne, pe o soba de caramida, undeva departe, la tara, au alt gust. Au acel gust bun, pe care nu-l pot descrie. Acel gust!

      In urma cu un an am gasit intr-un magazin mare, printre tigai ceramice si teflonate, cateva tigai cu coada, din tabla neagra, groasa, asa ca pe vremuri; era ieftina tare. Mi-a crescut inima de bucurie. Am cumparat una si pot spune ca e cea mai buna tigaie din bucataria mea. Orice mancare iese altfel in ea, are un gust…complet.

  4. Poate vede vreo fata ce priceput esti…succes!

  5. Nu stiu exact unde esti c-as veni. Papa mea inca mai clocoteste. Cam in 20 de minute va fi gata.🙂
    Pofta buna!

  6. Te promovezi foarte bine, iti doresc succes…vezi ca Oana este o super femeie, de bun simt, gospodina, sper sa nu-mi citeasca comentariul, nu as dori sa o supar vreodata🙂

    • Multumesc pentru apreciere! Na ca l-am citit si nu m-am suparat pe tine.🙂
      Pai ma uitam…George isi face semineu…cu prima ocazie pun picii in masina, luam o carte cu povesti si citim basme la gura sobei.😀 Sper ca nu v-ati gandit la alte trasnai!
      Azi sunt pusa pe glume.

      • Oana, sa sti ca barbatii sunt cei mai buni povestitori! Sa vezi ce povesti spun…in general cand se intorc acasa dupa miezul noptii…!😀

        • Stiiiiiiiiiiiiiiu! Crede-ma! uite un exemplu:
          Fostul meu sot a venit intr-o zi acasa cu vreo 5 ore intarziere…ideea e ca incepusem sa imi fac griji, credeam ca a patit ceva. L-am intrebat ce s-a intamplat si a zis ca l-a prins ploaia si a stat la maica-sa pana a trecut . Plauzibil,nu? Atunci cand nu stii toate detaliile.😀😀 Mama lui locuieste peste strada de mine, iar afara era vara , o caldura si un soare… nici vorba de ploaie. Dar mai stii…poate n-am observat eu norul de deasupra blocului de peste strada!😀😀😀 Omul fusese la o bauta cu baietii.

  7. Ce bine arata friptura!
    Dac-ai avut timp frumos si-ai putut manca pe-afara…..clar ca te invidiez😀

    • Hapi, afara trebuia sa o impart cu o armata de pisici miorlaitoare si 3 catei cersetori. Am ramas in adapostul casei, le-am facut si lor portii, dat am pastrat si pentru mine.🙂

  8. armata de pisici miorlaitoare? :))
    Pai ele sa-si vada de conservelelor cu peste…..

  9. Bunătăți și ardei copți!
    Mi-a făcut poftă ceea ce ai postat!
    Să-ți fie de bine!

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

