D’ale lu’ Maya


Sau ce preocupari are o pisica in perioadele scurte de nebunie!

Categorii: animalute | Etichete: , , , | 10 comentarii

Navigare în articol

10 gânduri despre „D’ale lu’ Maya

  1. Foarte tare! A mea, cea de la birou, cel mai adesea e ţâfnoasă: se aşează pe un dulap şi nu-mi lasă cu niciun chip o colegă să umble în el…

  2. George,mai bine fa rost de motocei ca mata iti papa toata bulendrele :))

    • Au jucarii de parca e un copil mic in casa! Pana acum nu mi-a mai furat hainele, de acum stiu unde sa caut cand o sa-mi lipseasca ceva de imbracat. 🙂

  3. Te ajuta si la spalat rufe!
    Destepta, frumoasa si harnica, ce mai :)))

  4. A,pai atunci inseamna ca voia sa te ajute sa le impaturesti. Si tu nu o apreciezi… 😀 😀 😀

  5. Îmi place foarte mult Maya!
    Este sunt sigur și o personalitate specială!
    Îmi place de ea!

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

