Excursie canina


Astazi a fost prima excursie in care a venit si Lucky. La inceput in masina a fost tare timid, probabil isi amintea ziua in care a fost abandonat, apoi a fost taaare bine! Am fost pe malul unui rau, printre balti si vegetatie lacustra. In acele locuri, dimineata si seara se aduna pasari de balta, insa acum fiind in jurul pranzului nu a fost nici macar un pescarus.

Pentru cine nu stie povestea lui…Lucky este orb complet.😦

Categorii: animalute, plimbari | Etichete: , , , , , , , , , | 9 comentarii

Navigare în articol

9 gânduri despre „Excursie canina

  1. Cum se intelege Lucky cu Maya? Impart baia, mancarea, afectiunea stapanului sau se mai iau la harta?

    • E o vesnica problema intre Luky si pisele. El incearca sa le prinda, nu stiu daca vrea sa le muste sau e curios ce e „aia”. Bunica, o pisa batrana, sta cand vine el, si o miroase si o smotoceste, insa celelalte, mai parsive, alearga exact pe sub nasul lui, si incepe asta sa le caute… E o permanenta baba-oarba in curte.

  2. Super pozele!🙂
    Imi imaginez ce harmalaie e la tine in curte, tinand cont de faptul ca ai caine si pisici. Chiar, din curiozitate, Cate pisici ai?

    • Nu e chiar harmalaie, doar Lucky alearga dupa ele, insa le pierde la primul cot facut de pisici.
      Am asa:
      Billy, un cotoi batran, 16 ani, el a fost pisicul nostru. El a stiut ca tatal meu urma sa moara si cu cateva ore inainte si-a luat ramas bun de la el.
      Mielu’, un birmanez surd si cu coada taiata, aparut prin curte si adoptat.
      Bunica si Rita-Hoata, doua matze primite mostenire de la bunicul meu.
      Rita hoata a facut Maya, Bella, Dodo, o serie de pisicornite pe care le-am indragit si nu am mai vrut sa le dau chiar daca au insistat multi.
      Apoi tot Rita hoata a facut Sisi, Fulgerica si Aki, plus Skippy, pe care l-am dat unei prietene. Acestia, spre rusinea mea, nu stiu sa manance peste!
      Deci Oana, am 10 pisicornite si catei…Nana, luata de pe strada, de la marginea padurii, Lucky, adoptat de curand, gasit la capul podului aproape de casa, Bobita cel imprumutat de la vecini si Ursu, mostenit si el, si foarte batran.🙂

      • Imi pare rau ca tatal tau nu mai e! Si al meu a plecat dintre noi acum 19 ani. E trist.
        Cred insa ca hoarda colorata de pisicornite te amuza zilnic .🙂

        • Da, sunt bestiale pisicornitele! A fost mai dificil cand erau ultimii trei mici, ora 5 dimineata insemna iesit la pisu si apoi inapoi in casa la joaca! Si le antrenau la joaca si pe celelalte, care erau cumnti de altfel. Si uite asa in fiecare dimineata aveam program artistic. Acum stau mai putin in casa, sa vedem cand va veni frigul cum va fi.

  3. Am uitat sa-ti spun Oana, eu merg si in drumetii scurte cu pisicile!
    https://secawildexplorer.wordpress.com/2011/05/16/feline-la-padure-1/

  4. Frumoasă excursie ai făcut,frumoase fapte ai făcut și nu pentru ca cineva să te laude! Frumoase pentru că le-ai făcut așa cum ești tu!

    • Multumesc inca odata pentru cuvintele frumoase. Mi-a placut tare mult sa vad animalutele fericite, Nana merge cu mine de fiecare data cand plec, de acum o sa-l iau si pe Lucky in turele scurte si usoare. Era sa cada de cateva ori in rau….🙂

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

