Am pierdut-o pe Bella


 

UPDATE:

Speriata, ciufulita, cu blanita incalcita si aproape lesinata de foame, a venit acasa Bella! 😀

De 5 zile nu a mai venit acasa.

Sunt foarte suparat!

Categorii: animalute, simtiri | Etichete: | 16 comentarii

Navigare în articol

16 gânduri despre „Am pierdut-o pe Bella

  1. Pisica aceea frumoasa nu cred ca nu stie drumul spre casa;si a mea a disparut o saptamana si s-a intors :))am citit undeva ca o pisica a mers 120km ca sa-si regaseasca stapanul…fii optimist! :))

    • Mi-e teama sa nu fie furata de cineva, cu toate ca nu e prietenoasa cu strainii.
      Bunica ei a fost dusa cu masina 7 km si s-a intors acasa, ea a fost crescuta de acea pisica si a mostenit-o. Sper sa apara…

  2. Imi pare rau George 😦 E intr-adevar foarte frumoasa si ii statea bine la televizorul de la semineu
    Poate reapare ……………

    • De obicei cand o strigam in curte aparea in 10 minute. De 5 zile nu a mai venit. Ea nu prea statea in casa, era toata ziua la vanat, venea o data pe zi sa manance si o mai hartuiau cei doi „baieti” necastrati. Cand venea in casa mirosea a pajiste inflorita si avea blanita plina de seminte 🙂
      O tot cautam…

    • In timpul iernii o casa din vecini a fost nelocuita, fiind teritoriul preferat de pisicile mele pentru vanatoare. Acum locuieste cineva acolo, insa pisicile mai merg in vizita. Am fost la noul vecin sa intreb de ea; nu a vazut-o si spunea ca ar fi vanat-o canele lui daca ajungea acolo.
      Sunt cinic acum, insa decat sa fie furata de cineva care nu o ingrijeste cum trebuie… mai bine moarta….

  3. Gata, s-a intors flocosenia mica! 😀

  4. Ma gandeam eu ca va veni inapoi acasa! E frumoasa. Am avut si eu una colorata cam la fel cand eram copil. Imi placea sa ma joc cu ea. 🙂

  5. :))vezi ce stapan de pisici esti?…s-a intors la tine…ii „repari” si blana…

  6. Iuhuuu
    Vezi mai ca Bella nu poate trai fara tine??

    • Iuhuuu zic si eu!
      Pai nu poate, era foarte agitata si speriata. A mancat pana i s-a facut burtica cat un pepene mic si apoi statea numai in brate si ma „imbratisa” strans de mana

  7. Ma bucur pentru tine.Si eu am un caine pe nume Pintea in varsta de 11-14 ani care mai pleaca cateodata din curte si nu ramane decat o zi sau doua.Insa iarna trecuta a plecat si nu s-a mai intors 3 zile.Imi era frica sa nu-l fi prins cineva asa ca am plecat in cautarea lui.l-am gasit intr-o padurice la aproape 1 km legat cu lantul de un pom.Probabil cineva il prinsese si il legase acolo.Am fost foarte fericit cand l-am gasit.
    Asa ca acum l-am legat, dar are un lant mai lung ca sa aiba spatiu.
    Nu l-as da pentru nimic in lume si nu mi-ar fi frica de nimeni cat el ar sta langa mine.

    • Frumoasa povestea lui Pintea, sfarsita cu bine. Nana mea a stat legata pana s-a acomodat cu curtea, acum e libera, chiar si cand e singura acasa ea sta cuminte. Ar putea deschide poarta dar nu o face.
      Bella mea cu siguranta a fost inchisa undeva si a evadat. Era tare speriata si de ieri doarme intruna. Tare mult ma bucur ca e acasa! 🙂

  8. Am venit târziu și mă bucur de deznodământul pozitiv,al aventurii.Îmi pot imagina cât de grele ți-au fost orele de așteptare!Mă bucur sincer pentru amândoi,atât pentru tine cât și pentru Bella!

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

