Carari cu soare


Multumesc de invitatie Cosmin Comba, sunt onorat sa ma alatur „vietii in imagini” in varianta engleza!

Cu copacul ce ai avut, mai lesinatule?

Carari cu soare tuturor!

Categorii: munte, plimbari | Etichete: , , , , , , , , , | 23 comentarii

Navigare în articol

23 de gânduri despre „Carari cu soare

  1. Cărări cu soare,zici tu,splendori ce înalță sufletul omului la culmi de extaz și supremă emoție!De mult nu mi-a fost dat să văd natură atât de spledid imortalizată!Superbă serie de fotografii!Fericit și binecuvântat eștiGeorge Secareanu că te poți plimba prin astfel de locuri!
    Om frumos în locuri frumoase!

    • Multumesc Secret!
      Am facut o iesire scurte, ad-hoc, mi-era tare dor de aerul pur al inaltimilor. Am avut avantajul orei tarzii de plecare, cand eu urcam toata lumea cobora, ne-am salutat pe traseu iar sus nu mai era nimeni. In departare un cioban cu un caine, atat.
      Multumesc inca odata!

  2. Pingback: Floare de soare « Tu1074's Blog

  3. super

  4. Imagini extraordinare!…cine nu si-ar dori sa le admire?…am zis eu ca nicaieri pe lume nu sunt zari mai senine ca in Romania!

  5. Hm….se incarca tare greu, oare de vina o fi al meu Lenovo? Ia sa ii trantesc un restart………..

    Vevereata accea mica, cat e de dulce!!!!

    • Hmmm, s-a vorbit cu Fujitzu meu! Niste puslamale!
      Foarte simpatica veverita, a fost singura salbaticiune intalnita!

      P.S. De ce nu se spune „verita”? Se spune cumva lulup, vuvulpe, cacapra? Nu e corecta limba romana!

      • :))) nu m-am gandit la asta dar ai dreptate. Sa facem o petitie pe facebook si sa modificam niste cuvinte
        George, tu ai putea sa faci un mic parc zoo langa pensiune……Dar cred ca ar fi greu sa capturezi verita

        • Hapi, ai sa razi! Am avut o familie de arici cativa ani, un exemplar era atat de bland incat manca din mana. Apoi au disparut amandoi. Veverita am avut doar in vizita, venea toamna sa manance mere din fata casei, atunci nu aveam pisici. Era destul de blandoaca, accepta prezenta noastra prin curte, dar mai la distanta.

  6. De departe, fotografia careia i-ai spus „Un adapost”, ma fascineaza. o micuta cabanuta, sta in fata unui colos de stanca. Un ultim adapost inainte sa pleci la drumul de cucerire a semetului munte. George ai postat o serie minunata.
    Multumesc pentru participarea la seria mea „Life in Picture” si te astept in fiecare duminica la un alt episod.
    Titlul si descrierea sunt in engleza, pentru ca mai comentez si pe bloguri din afara si vor si ei sa se inscrie, dar nu inteleg cuvintele.

    • Multumesc Costin!
      Acel adapost a fost o cabana de vanatoare ,o vreme a fost abandonata, acum nu stiu daca mai e folosita insa a fost reparata cat de cat.
      Am sa incerc sa postez ceva interesant in fiecare duminica. Mi-a placut asocierea dintre „Viata in imagini” si „Life in Picture”, par doua surori dar din doua lumi diferite!
      Lumina faina!

  7. Fotografii pe cinste, însoţite de comentarii care m-au amuzat!
    Şi mie mi-e dor de o astfel de ieşire, dar mai am de aşteptat.
    Cele două forografii cu veveriţuca m-au lăsat fără cuvinte!

    • Multumesc Peter, veverituca a pozat cuminte cand s-a vazut la inaltimea de siguranta. Insa eu aveam trepiedul legat de rucsac si m-am temut sa nu dispara pana il montez. Ar fi iesit mai clare fotografiile, era lumina cam slaba in ascunzisul ei.
      Mi-a placut culoarea, foarte roscata, in comparatie cu veveritele de la altitudine mai joasa, care sunt cam maronii.

  8. Superbe imagini!
    E clar : nu ma voi lecui niciodata de munte. Imi place si marea,dar varietatea peisajelor oferite de mediul alpin e mult mai atractiva,pentru mine cel putin.

    • Multumesc Oana!
      Niciodata nu am sa dau muntele pe mare! Am o pasiune pentru corturi, rucsacuri, ghete si alte traznai ce fac parte din echipament. Imi curg ochii la vitrine si imagini de pe saituri, daca mi-as permite as face colectie.🙂

      • Na-ti-o franta ca ti-am dres-o. Sunt fenomenala azi. Auzi la mine: „varietatea peisajelor oferite de peisajul” …😀😀😀 . Am stat toata dimineata cu nasul in hartii si acum am inceput sa bat campii.
        Oricum ideea e ca iubesc muntele si cred ca niciodata nu voi scapa de spiritul de aventura. Imi place sa explorez tot felul de locuri, iar muntele e ideal pentru asta.🙂
        Nu e musai sa ai colectie de corturi si altea alea…un rand de echipament ca lumea e de ajuns , presupun.🙂

        • Unde, ce peisaj…?🙂
          Ai dreptate cu echipamentul, de preferat atunci cand cumperi un articol sa alegi ceva calitativ, si-l vei folosi multi ani. Am o pereche de bocanci…cred ca 6 ani au, poate mai mult, si ma simt excelent in ei… Sac de dormit vreo 5, unul din rucsaci…cam tot asa…cortul vreo 4…au viata lunga!

  9. ai padure ca a mea🙂
    inteleg bine ce vad, aproape simt…
    Frumoase poze!

  10. Superbe imaginile…adapostul e fosta cabana de vanatoare, cartonul cu „Apa” este ramas de la Maratonul de pe 90 km de pe Bucegi din iulie. S-a specificat inainte de start ca locurile cu apa potabila vor fi insemnate ca atare :))) Deci este pe bune chiar daca este evident…cum le vezi tu pe toate :))
    Te-ai intors in Moieciu pe panta aia inclinata marcata cu triunghi rosu, pana in Saua Strunga?

    • Multumesc!
      E cantonul de vanatoare Gutanu, batranul adapost. Am mai intalnit indicatoare de traseu ale matatonuli, capsate in trunchiurile brazilor, la inaltime suficienta cat sa nu le pot smulge, uitate de organizatori. Am vrut sa iau cartonul acela, apoi m-am gandit ca poate fi util celor insetati, mai ales acelor nepregatiti care ajung acolo in camasa🙂 . Eu beau apa din acel suvoi de cand aveam 5 ani si m-au dus ai mei la Omu.
      Am coborat tot pe piciorul gutanului, as fi coborat pe valea pravalelor insa era tarziu si nu aveam ca sursa de lumina decat blitzul🙂

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

