De prin curte adunate 2


Categorii: animalute, vara | Etichete: , , , , , | 16 comentarii

Navigare în articol

16 gânduri despre „De prin curte adunate 2

  1. Prin curtea ta e super frumos…flori,copaci verdeata…iarba si desigur animale…oarecum definitia bucuriei… :))

    • Am incercat sa am o curte … naturala, fara accente artificiale. Cat de cat las plantele sa-si creeze ele spatii in care sa se dezvolte, eu intervin doar sa le dirijez si sa plantez primavara si sa scot toamna bulbii sensibili.🙂

  2. Ai o curte minunată, iar instantaneele sunt pe cinste, care mai de care.
    Înscrie-te la „Life in Picture”, pe blogul lui Costin Comba, pentru că fotografiile tale merită!…

  3. Si ce miros imprastie….mai ales minunatiile din a patra poza🙂
    Pai cum sa nu se intoarca Bella acasa?

    • Hapi, m-ai blocat! Un zambet, o lacrima, un urlet, o mireasma… nu cred ca voi putea vreodata sa descriu. E un parfum suav, foarte placut, se simte in special seara.
      Se numeste Lonicera, sau Caprifoi. I se mai spune si Mana Maicii Domnuliui, e o planta agatatoare care se dezvolta foarte repede, unele varietati isi pastreaza frunzele verzi si iarna.

  4. Splendide poze ! Se vede, ca ai multe pasiuni – fotografia, gradinaritul, animalele si vad, ca lista se poate continua … pescuitul, drumetiile . Bravo !!! Eu am admirat, mai ales, pozele cu flori – sint slabiciunea mea …

    • Multumesc Dani!
      Sunt crescut la umbra muntelui, de aici s-a dezvoltat pasiunea pentru drumetii, care trebuiesc pozate, trecand peste rauri involburate s-a nascut pasiunea pentru pastravarit si uite asa din dorinta de a avea un colt frumos de natura cat mai aproape de mine m-am apucat de gradinarit. Am plante de cultura dar si plante din flora spontana, cativa brazi si ienuperi. Cativa ani am avut flori de colt inflorite pana dadea zapada, apoi au pierit. Erau de cultura, cele salbatice trebuie sa ramana acolo sus, in mediul lor.

  5. nici nu stiu ce mi-a placut mai mult aici la tine…copacul populat de mate care se vede ca sunt in largul lor sau frumusetea florilor…si fructelor🙂
    Mana Maicii Domnului…eu asa stiu ca de numeste floarea asta care miroase dumnezeiesc…am reusit sa o prind si eu in ghiveci in balcon dar nu a inflorit decat o singura data…o singura floare…si apoi s-a uscat incet incet😦
    mi-a mai placut si generatia „floarea soarelui”🙂
    ma bucur ca l-ai ascultat pe Max altfel nu m-as fi putut bucura si eu de minunile gradinii tale🙂

    • Multumesc de aprecieri Pandhoraa!
      Cu doua ierni in urma, in acel mar batran plin cu pisici, aveam atarnate cateva hranitori in care puneam seminte de floarea soarelui pentru pasarele. Cam 3 saci pe iarna ajungeau pentru cateva sute de pitigoi si vrabiute. De cand au „rodit” pisicile prin mar, nu mai pot hrani inaripatele ca le-ar decima felinele in cateva zile.
      Mana Maicii Domnului se numeste si la noi, a ta cred ca nu a suportat viata in „captivitate”, poate daca avea un vas mai mare ar fi trait. Merita sa incerci, face radacini destul de usor.

  6. Nu prea am mai avut timp sa intru pe blog, dar am aruncat cate un ochi asa mai rar, dar fara comentarii.Mie imi plac florile foarte mult, daca nu am in camera macar 5-6 flori e ca si cum as fi imbracat pe jumatate.Frumoase capturi.

  7. Ce frumoasă,multicoloră și plină de viață este curtea ta Omule!
    Flori și fructe și animale,toată esența vieții!

  8. Bravo George, foarte frumos ai alcatuit gradina ta, un colt de natura adevarata…simpatice pisicile printre ramuri :)) Nu cred ca te plictisesti prea des🙂

  9. Multumesc Adrian!
    Am incercat sa creez un colt verde, cat mai natural cu putinta. Intervin doar cand e absolut necesar, plantele perene incerc sa le las sa isi organizeze ele teritoriul, intevin doar cand apar goluri.
    Cu pisicile am parte de spectacol zilnic, fiecare are personalitatea ei!

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

