Turnirul cetatilor – Bran


 

Intaia zi de turnir, petrecuta alaturi de cavalerii neinfricati si frumoasele domnite din Cetatea Neagra.

Categorii: Oameni si locuri | Etichete: , , , , , , , | 10 comentarii

Navigare în articol

10 gânduri despre „Turnirul cetatilor – Bran

  1. Privind pozele mi-a venit brusc in minte piesa asta,….
    Nu stiu de ce , nu sunt o fana🙂
    🙂

    • 🙂
      Muzica asta e dedicatie pentru luptatorii care se dadeau „cocosi” pe langa domnite!🙂
      Era chiar frumoasa muzica de acolo, nu sunt fan al muzicii celtice dar acolo a contribuit la crearea unei ambiante medievale si mi-a placut.
      Era ceva de genul:

  2. Pingback: Turnirul cetatilor – Bran (via viata in imagini) | Ado Feck

  3. La aşa ceva mi-ar plăcea să asist. De exemplu, să stau lângă un meşter să mă uit la el cum scoate dintr-o bucată de lemn un obiect anume.
    Ai făcut un fotoreportaj excelent.

    • Multumesc Peter!
      Am stat ceva vreme si am urmarit arta cu care cioplea lemnul doar cu un toporas; avea linii de ghidaj trasate cu creionul si nimic mai mult. Cand vedeam acele obiecte la tarabe, credeam ca sunt decupate cu fierastraul oscilant si finisate, dar acum am vazut ca sunt 100% hand-made.
      E un eveniment frumos in Bran si a atras mesterii adevarati. Sper sa reusesc si maine sa trec pe acolo, mai erau tarabe neocupate, sper sa nu vina doar vanzatori de porumb copt si vata pe bat!🙂

  4. Superbe imaginile! Articolul putea fi numit si „Bun venit in evul mediu!”🙂 La Rasnov am vazut asa ceva acum doi ani.

    • Multumesc Oana, frumos titlul tau!
      In fiecare an, vara, se organizeaza Turnirul cetatilor din Transilvania, in fiecare weekend la cate o cetate. Weekendul trecut a fost la Rasnov, acum a venit randul Branului sa organizeze luptele.🙂

  5. Mi-ar fi placut sa traiesc in perioada aceea .
    Ma uitam la mesterul cioplitor, cat este de preocupat… o parte din sufletul lui ramane acolo in obiectul cioplit. Imi plac lucrurile „de mana”.

    Foarte frumos surprins, bravo !

    • Au un farmec aparte aceste manifestari.
      Anul trecut, la Zilele Branului, am urmarit o tiganca batrana cum cioplea cu un cutitas pana scotea o lingura dintr-o bucata de lemn. Migaloasa treaba, isi merita banii.🙂
      Multumesc de apreciere!

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

