Romancele sunt frumoase


Mi-am confirmat acest lucru urmarind o parte a Festivalului International de Muzica Populara „La Portile Dorului”.

Felicitari Grupulde dans „Sincron” din Bistrita, Cristina Bugnar, Andreea Haisan, Grupul de dans „Poarta Dorului din Moeciu si organizatoarei Ionela Bran. A mai fost o bistriteanca frumoasa si talentata, insa spre rusinea mea i-am uitat numele (Cristina, ma ajuti te rog?).

Categorii: Oameni si locuri | Etichete: , , , | 9 comentarii

Navigare în articol

9 gânduri despre „Romancele sunt frumoase

  1. Da sunt frumoase… Dar nu ştiu dacă avem aceleaşi criterii de apreciere ca alţii. La Miss Univers nu prea fac mare brânză. E drept, la Playboy … merg …

  2. Femeile surprinse de tine chiar sunt! Ce le face frumoase este stralucirea din ochi, voiosia si faptul ca sunt mandre de ele si de ceea ce reprezinta! Ai o inclinatie deosebita spre folclor, imi place!

    • Multumesc Anca! Le-am comparat in acea seara cu reprezentantele altor tari, a fost un festival international. Chiar sunt frumoase!
      Am o inclinatie spre ce e romanesc, nu importat, asta incluzand si folclorul.

  3. Ai dreptate, fotografiile foarte reuşite pe care le-ai făcut îi scoate fiecăreia câte ceva în evidenţă.

    • Multumesc Max, toata seara am comparat romancele cu reprezentantele altor tari participante, frumoase si ele, insa nu aveau acea „stralucire” aparte🙂

  4. Sunt foarte frumoase! Fetele, pozele…ai surprins niste momente superbe,mi-ar fi placut sa vad asa un festival.
    Cu dans si muzica….si machiajele sunt profi. Chiar daca scena pare micuta se vede ca participantii au dat totul ca sa iasa bine

    • A fost un festival micut, e la prima editie, insa a fost organizat frumos. Totul s-a intamplat pe platoul de la Inima Reginei Maria, in aer liber; scena a fost mica, cu multe flori, iar publicul a stat pe bancute facute din baloti de paie. Foarte rustic. Iar participantii…stateau si ei in public atunci cand nu erau pe scena.In apropierea scenei erau cateva tarabe cu obiecte traditionale, cativa ciobani defilau prin multime si se pozau cu orice doritor, iar ceva mai departe erau tarabele cu de-ale gurii: branzeturi, bulz ciobanesc, pastrame, fripturi la gratar, ciorba de fasole cu ciolan servita in castron de paine…🙂

  5. gemaru aurelia

    romîncele sunt frumoase

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

