Cu Andreea pe poteci


p.s.

O zi frumoasa cu un tribut platit: obiectivul Andreei, 18-105, dat de podea. Si eu am simtit ca doare!

Categorii: plimbari | Etichete: , , , , , | 9 comentarii

Navigare în articol

9 gânduri despre „Cu Andreea pe poteci

  1. Tu si Andreea faceti echipa buna! Parca simt mirosul fanului cosit………

  2. Câteva îmi plac chiar foarte mult. Sunt foarte bune chiar şi pentru print, după ochiul meu.

    • Multumesc Max, o sa printez o pate, vreau sa fac un album, sau mai multe, cu pagini de hartie, asa ca pe vremuri🙂. Vintage🙂

      • Si eu mai printez câte un pate dar atunci cand sunt pe fugă…Imi place ala de la Hame cu ciuperci😀

      • Bine-nţeles că se poate face şi un album, dar nu la asta mă refeream. Unele instantanee se pretează la mare artă pentru reviste (am deformaţia de a folosi „print” în loc de „tipar”). Sunt publicaţii care caută aşa ceva, din câte ştiu.

  3. Super peisajele! Pacat ca a trebuit platit tribut pentru ele!😦

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

