Sosele serpuite – Transfagarasan – etapa a doua


Categorii: Oameni si locuri, plimbari | Etichete: , , , , , , | 18 comentarii

Navigare în articol

18 gânduri despre „Sosele serpuite – Transfagarasan – etapa a doua

  1. Super si imaginile si gasca.🙂 Zapada chiar nu era deloc la lac? Uimitor!

  2. Sunt foarte frumoase. Te-a ajutat şi vremea foarte bună. Aerul a fost limpede.
    Pozele de la lac sunt nemaipomenite.

    • Multumesc Max, a fost o vreme superba, o atmosfera destul de clara. Un vanticel subtire incretea suprafata lacului, insa cabana si versantul insorit se reflecta destul de frumos.

  3. April

    Da’ stiu ca ai avut o vacanta frumoasa😀

    • He he, da’ ce te-am pacalit!😀
      Am avut o zi in care am facut Transfagarasanul, iar in rest, doar seri petrecute la diverse evenimente locale. Vacanta…mai asteapta putintel…

  4. Ohoo, George, m-ai lasat masca. Nu stiu care fotografie mi.a placut mai mult…..Imaginea cu lacul e de vis……am asa ceva acasa – o vedere de pe la Borsa parca…….. Iar fetele par nimfe pierdute in munti , asa….privite prin obiectiv🙂
    Foarte frumos.
    Unde e , mai exact cabana aceea si lacul???

  5. Multumesc Hapi, si eu am fost incantat de cele vazute. Am sa mai merg, poate chiar si iarna, cu toate ca nu sunt asa bun prieten cu zapada.
    Este Cabana Balea si Lacul Balea, din M-tii Fagaras, situate la o alt de 2040m. In apa lacului erau o multime de pastraviori veseli, spre incantarea copiilor (si a noastra).
    http://ro.wikipedia.org/wiki/Lacul_B%C3%A2lea

  6. Pingback: Bâlea Lac 2009 « Diverse diversificate

  7. Nu stiam ca e Balea….nu am fost niciodata acolo……..
    George…cam ce preturi au la cabana….daca ai idee……….

  8. Absolut superbe!!!!!
    Nici nu cred ca pot zice ca am o preferata fiindca sincer toate ti-au iesit! multe felicitari si pt blog!!

  9. Foarte frumoase imaginile…sa tot te duci prin astfel de locuri…🙂

  10. Multumesc Yousef, deja ma gadesc sa plec iarasi!🙂

  11. Transfagarasanul pierde teren😀

    Pe Transalpina ati fost ?

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

