Publicitate


Doriti sa luati masa intr-un ambient placut servind preparate gustoase si portii mari? Veniti la Hotel Pixu Negru! Aici puteti sta pe terasa insorita a hotelului si chiar puteti comanda ceva de mancare! Avem cei mai lungi mici! Din momentul comenzii, se lungesc micii nostri mai bine de o ora! Iar daca alegeti salata de varza, va oferim o portie din varza ramasa de la iepuri. Ramasa de ieri, aproape uscata. Cotoare! Nu incercati sa puneti ulei pe ea, o sa va ungeti mainile iar in salata nu va ajunge decat dupa lungi insistente, olivierele noastre sunt modele…istorice.

Poveste:

Urcand Transfagarasanul dinspre Curtea de Arges si atacati de foame, ne-am oprit la Piscul Negru. Am parcat peste o gramada de nisip, parcarea hotelului fiind plina (toate cele 6 locuri). Ajunsi pe terasa alegem o masa libera, un chelner vine in cateva momente cu meniul, comandam cu totii mititei cu cartofi prajiti si salatra de varza, iar de baut, limonada. Limonada, foarte buna, a fost adusa rapid. Si…pauza! Chelnerii treceau, luau comenzi de la alte mese…plecau…rar aduceau si cate o farfurie cu mancare… Noua ne-a adus cosul cu paine, cam dupa 15 minute de la comanda. Pana la mici, pe caldura, painea a ajuns cam ca o gresie de tare, dar mai groasa. A trecut o ora…am intrebat daca mai dureaza…ni s-a spus ca nu mai dureaza…

Dupa aprox. o ora si 15 minute au venit si mititeii, si cartofii prajiti (congelati, ca deh!). Unul din micii mei era crud, aproape ca misca! Limonada in schimb a fost buna!

Concluzie: Daca vrei sa stai pe terasa si sa urmaresti fascinantele traiectorii ale celor doi chelneri, alege Piscul Negru! Daca vrei sa mananci… da-i pedala mai departe. Intr-o ora ajungeam la Balea. Cu tot cu poze.

 

Categorii: Oameni si locuri | Etichete: , , , , , | 10 comentarii

Navigare în articol

10 gânduri despre „Publicitate

  1. Iti jur ca n-o sa ma prinzi vreodata la Pixu Negru! 🙂

    • Ceva ma sus e un restaurant Siesta, acolo mi-a recomandat un prieten ca fac papanasi extraordinari. Dar foamea ne-a oprit la Pixu Negru. Clar nu mai pun piciorul acolo.

  2. Nici eu nu vreau la Pixu negru :))))
    In plus imi imaginez micul care misca….azi mananc spanac!!!!

  3. 😀 😀 😀 Acum am venit de pe faleza unde (uite ca n-am retinut numele vaporului-restaurant) niste limonada a pierdut drumul spre masa noastra si a ajuns in …jumatate de ora.Noroc ca picii se jucau in spatiul amenajat pentru ei si ca era frumoasa Dunarea la ora aceea, ca altfel chiar m-as fi enervat. Bine ca n-am comandat mancare. Sigur ajungeam maine acasa.

    • Noi la inceput am asteptat cuminti, apoi a inceput foamea sa ne impinga de la spate. Si nici nu aveam cu ce sa ne distragem atentia …

      • Am mancat (adica am incercat sa mananc)si eu mici rumeniti de forma pe deasupra undeva la o pensiune la Putna. Nu stiu ce a avut in cap tanti aia cand i-a facut. Probabil a vrut sa ma serveasca foarte repede. 🙂 Cert e ca ma si uimise cat de rapid i-a preparat. Pot zice ca a avut chifle foarte proaspete si bune si un caine tare multumit. 😀 😀 😀

  4. Uite că am trecut pe lângă el odată… Bine de ştiut! Mii de mulţumiri!

    • Nu vreau sa fiu carcotas sa fac reclama negativa fara temei. Probabil au fost si clienti care au plecat multumiti de acolo. Insa atunci cand am fost noi, nu era aglomerat, erau mese libere pe terasa iar inauntru nu cred ca era nimeni. Nici chelnerii nu cred ca erau vinovati, unul se vedea ca e suparat si preocupat de ceea ce face; cred ca dupa fiecare comanda luata intrau in bucatarie si treceau la prepararea felurilor comandate. Insa pentru o portie de mancare simpla sa astepti 75 de minute e inadmisibil. Mie mi s-a parut o atitudine „ii taxam acum, ca oricum nu mai trec cativa ani pe Transfagarasan si uita”. Ne-au pus repede cosul cu paine si limonada pe masa, ca nu cumva sa plecam din plictiseala. Nota de plata insa au facut-o chiar rapid!

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

