Semineu – Caldura iernii


Ieri ma intreba Cristi cand va vedea focul arzand in semineu. Si tot ieri vorbeam cu Domnul Nicolae Helerea, Piatra si lemn.ro, despre semineu si ma intreba cum arde.

Ei bine, astazi am reusit sa strapung cu cosul de fum dincolo de acoperis (nu vreau sa povestesc ce a insemnat asta), am ajuns la inaltimea de 7m de la sol sau 6m de cos zidit pe postament, mai am un metru de ridicat si apoi izolatia cu bca.

Cosul fiind deasupra acoperisului am putut aprinde un foculet in viitorul semineu, si m-am jucat cu cu reglajele pentru tiraj. Arde frumos!

Urmeaza hota si ceva mai incolo placarea cu piatra.

Categorii: Utile | Etichete: | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Semineu – Caldura iernii

  1. Mai e un pic de tot. 🙂
    Spor la treaba!

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

