Mandru ca traiesc in Romania


De cand am vazut primul raly-raid Camel Trophy, cu multi ani in urma, mi-am dorit un „Disco”! Asta si pentru faptul ca locuiesc in zona montana, iar drumul pana acasa, iarna, nu poate fi urcat asa oricum.

Zilele trecute un prieten cauta pretul pentru un Tiguan, si am inceput si eu sa verific preturile pentru un Disco II, in Europa. Rezonabile. De la 3000 euro, diesel, consum mediu 8.5, cam la 5000 euro erau deja TD5!🙂 Fac un imprumut, adun de la prieteni, ma indatorez si-l iau. Ei bine, trebuie inmatriculat. Statul roman, cel caruia cu totii ii platim taxe pentru orice, vrea taxa de prima inmatriculare de peste 5000 euro! M-a pus cu botul pe labe, raman doar la cascat ochii la poze.

Sunt tare mandru ca traiesc in Romania.

Fotografia a fost luata de pe internet.

 

Categorii: simtiri | Etichete: , , , , | 8 comentarii

Navigare în articol

8 gânduri despre „Mandru ca traiesc in Romania

  1. Pai si mie imi vindea cineva o decapotabila cu 3000 de euro. Arata super. Am intrebat de ce n-o foloseste, a zis ca nu a inscris-o in circulatie inca si m-am prins de faza. Am zis ca nu am cei 3000 de euro si am plecat.🙂 Ori era neinmatriculabila ori costa de 2 ori cat ea .

    • Acum orice se poate inmatricula, dar costa! Chiar si la cele inmatriculate inainte de 2004, daca isi schimba proprietarul, va trebui platita taxa de prima inmatriculare. Am numai cuvinte de lauda si respect la adresa statului roman! (cu litere mici)

  2. Mai bine merg cu bicicleta😀
    Taxele costa mai mult decat masina….

  3. Stai să vezi, că nu numai înmatriculatul costă… La firmă am un Jeep de 4000 cmc, vechi, gata înmatriculat. De folosit în deplasări. Mi-a venit rău când am văzut cât mi-a venit impozitul: 47 de milioane vechi!!! #$!&^#$%@…..

  4. Te rupe statul cu taxele astea aberante, si macar de ar face ceva cu banii luati. I cheltuiesc unii cum vor.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

