Dialog


Mi-a sugerat Hapi sa mai povestesc din cele intamplate la servici…🙂

Asadar…

-Am fost la restaurantul pe care l-ati recomandat….

-A fost bine, cum a fost?

-Foarte bine, mancare multa, buna, frumos inuntru…dar multa lume, erau ocupate toate mesele…

-Daca e un restaurant bun e si normal sa mearga multe persoane acolo…

-Da, dar noua ne-ar placea unul mai gol…cu putina lume…

-Incercati acolo, au 5 mese, e mai mic…

-Da, dar e la strada, si stie lumea de el… Noi vrem unul necunoscut! Nu aveti in Bran un restaurant necunoscut?

-Avem doamna, dar e necunoscut, nici eu nu stiu unde e!

Categorii: Oameni si locuri | Etichete: | 14 comentarii

Navigare în articol

14 gânduri despre „Dialog

  1. Probabil doamna respectiva voia sa nu fie vazuta prin zona. N-aveti vreun popas prin mijlocul padurii, din acela cu o masa si doua bancute? Suna serviciul de catering, ii serveau aia masa in padure si gata.😀😀😀
    Ar trebui sa faci o categorie separata intitulata „Dialoguri geniale”.😀😀😀

  2. Când ai de-aface cu astfel de clienţi care te toacă mărunt-mărunt, îţi vine să le zici vreo două… 😀
    Dacă te pui îl locul clientului însă, ţi se pare că eşti îndreptăţit ca pe banii tăi să ai şi preferinţe mai… altfel.
    Cum o fi mai bine? 🙂

    • Sunt de acord sa raspund la intrebari, sa dau detalii, insa unii nu stiu nici sa intrebe!
      de ex la tel am fost intrebat de f multe ori: „Buna ziua, aveti liber sambata?” Iar eu am raspuns ca lucrez! „Nu, camere libere daca aveti!” Ahaaaa!😀

  3. Pingback: Fragil! « Tu1074's Blog

  4. Si dupa citeva intilniri din astea,trebuie sa ramii vesel,nu?
    Mult timp am speculat faptul ca oamenii nu vorbesc corect si am raspuns la intrebarea pusa,nu la ce ar fi vrut omul sa spuna si de citeva ori mi-am luat-o,in genul:badogosule (badogos-ungureste),neseriosule,mai bine te-ai duce sa-ti tai parul,nu ti-e rusine sa te legi de femei batrine? si inca citeva.Femeia a intrebat cit e kilu’ si eu m-am bagat in seama si am raspuns in locul vinzatoarei: 1000 de grame.

    • Pai da!
      Uneori imi place sa bag lumea-n ceata si eu. De ex, de curand a venit o casierita noua la statia peco de unde bag benzina. Acolo ma cunosc cu toata lumea, e si firesc, ne salutam, glumim, doar cea noua face pe integra si serioasa. Intr-o seara am avut nevoie de o butelie de aragaz.
      Am mers la peco, la cea noua si am intrebat:
      -Aveti butelii pline?
      -Da, si imi spune pretul.
      -Eu am una goala, se poate sa v-o las, sa imi dati una plina si sa platesc diferenta?
      A avut nevoie de cateva minute de gandire…🙂 Adica sa cumpar una plina!
      -Aaaaaa, da!

  5. …glumele sunt foarte placute…doar n-om sta tristi mereu…🙂

  6. Unii nu stiu ce vor si atunci pun intrebari aiurea ca poate se leaga ceva in mintea lor🙂

  7. :D….Genial, n-ar strica o pagina separata pentru asa ceva!

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

