Semineu – construirea hotei


Dupa mai multe zile de munca, se apropie ziua in care am sa finalizez semineul.

Multumiri Domnului Helerea Nicolae, Piatra si Lemn.ro.

Din profile pentru rigips, am construit cadrul pentru hota semineului; m-a decis sa nu o construiesc in forma piramidala, clasica, optand mai degraba pentru o forma aproape dreapta, mai simpla. Doar peretele frontal este putin inclinat, partea superioara este mai in interior cu 10cm.


Cand am facut gaurile pentru diblurile cu care am fixat profilele, am reusit sa fisurez grinda din caramizi refractare, situata deasupra focarului. Va trebui sa o lipesc si sa o chituiesc cu adeziv, pentru a o face invizibila. Nu are structura de rezistenta, si e sustinuta de o bara de otel beton.

Am continuat izolarea peretilor cu vata bazaltica, sigiland foarte bine marginile cu banda autoadeziva de aluminiu. Tot din profile de rigips am facut cadrul deflectorului de caldura, placat si el cu vata bazaltica si sigilat bine. Deasemenea am izolat locul in care racordul de inox strabate peretele casei.

Am trecut la placarea cu rigips ignifug, urmand sa plachez partile laterale si sa le izolez cu vata bazaltica, apoi partea frontala.

Urmeaza sa zidesc bancutele laterale si apoi finisajele. La final ar trebui sa arate cam asa:

Categorii: Utile | Etichete: | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Semineu – construirea hotei

  1. Interesantă treabă. Cred că şi hota este un element activ pentru încălzire, nu?

    • Da Peter, hota participa activ la convectie. Aerul cald e mai usor, se ridica, si iese din hota printr-o fereastra frontala, in cazul meu inca nedecupata. Aerul rece va intra pe la baza semineului si prin lateralele focarului, incalzindu-se va urca, creindu-se astfel un circuit al aerului in incapere.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

