25% scadere din salariu


Astazi la Rasnov. Ies de la Posta, ma indrept spre masina si vad pe partea cealalta a drumului, in spatele uni Golf de DJ, o fata intinsa pe asfalt, iar langa ea un barbat, o stropea cu apa, din curtea alaturata iesisera 2 babe, iar la ei se uita un politist comunitar, cu telefonul in mana. M-am gandit ca ar fi bine sa nu ma bag si eu, am stat cam un minut langa masina, apoi am vazut ca apare o masina de la Politia Locala, cu girofarul aprins, coboara din ea un politist, se uita si el, apoi intoarce spatele si cu mainile in buzunar si atitudine aroganta se amuza de ceva cu comunitarul. Dupa cateva minute, inchid masina, merg la cei doi si intreb daca a chemat ambulanta, iar barbatul care ingrijea victima imi spune nu si ma roaga sa sun eu. Ma ridic de jos si intreb poilitistii:

-Voi ce faceti aici, stati si va uitati?

-Gata, acum sunam, vroiam sa sunam.

-Politistule, esti in serviciu si stai de glume cand o victima e pe asfalt?

Au inceput sa tremure amandoi cand i-am luat la intrebari, comunitarul era vai de el de la natura, dar localul nu mai avea fata aroganta.

-Haideti sa o ducem la policlinica, e aproape, pana vine ambulanta mai dureaza!

-Daca chemai ambulanta cand am iesit eu din posta, era la spital deja. Esti convins ca e transportabila?

-Nu stim noi d-astea, o ducem la spital, zice comunitarul. Apoi au luat-o in masina si au plecat urmati de partenerul victimei.

Pai cum sa nu iei 25% din salariul acestor nesimtiti? Sa-i lasi cu 25%, asa ar merita!

Nu am avut vreme de fotografii si nici nu stiu numele agentului local arogant, insa il voi afla in curand si ii voi face reclama cuvenita!

 

 

Categorii: Oameni si locuri | Etichete: | 13 comentarii

Navigare în articol

13 gânduri despre „25% scadere din salariu

  1. …traim timpuri tot mai tulburi…foarte trist…😦

  2. Cred că ai procedat cât se poate de corect.

    • Initial am crezut ca totul e sub control, e un comunitar de fata, apare si un local, insa cand am vazut ca bietul om sta in genunchi langa fata si doar babele se uita la el m-a cuprins furia.
      „Ce dom’le, daca omu nu ne-a zis sa chemam salvarea nu am chemat-o…” a motivat comunitarul…

  3. Orice om intreg la minte suna la 112 intr-o situatie de-asta.

    • Si nu, nu are legatura cu leafa ci cu bunul simt si omenia.
      Si eu am ramas fara 40 la suta din salariu. O data pentru ca mi-au fost luati cei 25 % plus mi-au luat salariul de merit, inca 15 %, dar am muncit zdeavan pentru ca nu ii poti lasa de izbeliste pe picii de la scoala doar pentru ca ne guverneaza niste cretini.

    • Bineinteles, orice om citov la minte ar suna la 112.
      Si are legatura cu salariul! Pai pentru ce sa platesti un individ ca el? Sa fie arogant? Nu, acei bani ar putea sa mearga spre profesori, de ex.

      • Fiecare padure are uscaturile ei. Nu spun ca toti politistii sunt rai si toti profesorii buni.

        • Asa e, am intalnit si politisti care m-au amendat in timp ce vorbeau amabil, prietenos, si la plecare le-am multumit si am plecat amuzat. Poate mi-au salvat viata, de ex, cand m-au prins cu viteza. Si in cazul politistilor, si al profesorilor, si al altor oameni ai muncii, ar trebui facuta o triere, o selectie facuta pe criterii de valoare, nu de prietenie, spaga, etc. La politisti pot da eu cateva ex, daca nu pot singuri sa faca trierea. E domnul de la tamponari; anul trecut in noiembrie am ajuns la el cu masina lovita, am completat un formular „asa cum e modelul de pe perete!”, numai ca pe perete scria „nu am anuntat accidentul la alta sectie de politie”, lucru pe care eu il facusem. Si cand i-am spus acest detaliu, si am intrebat daca mai bifez casuta accea, a raspuns :
          „-Haaa? Apai..aaa..”
          „-Apaia! Scriu sa nu, ce fac? Apaia!” Nu a reactionat si a venit colegul lui sa ma lamureasca! Apaia! Unul care nu poate articula cuvinte simple, din cateva litere, sa stea ascuns undeva, sa stearga praful de pe dosare, etc!

  4. Ce ticalosi prietene, mori cu zile si astia nu stiu ce sa faca…

  5. „Localul” o fi fost din alta zona si a ajuns intimplator acolo.Dar „comunitarului” de ce-i spune asa?
    Ar trebui loviti in freza,sa cada jos si sa-si astepte colegii sa cheme salvarea.
    Oare daca ar scrie de 1000 de ori care este rolul lor pe strada,ar intelege?
    Si astia-s contemporani cu noi si-i mai si platim din putinul care ne mai ramine de primit.
    Aberant!

    • Rasnovul e un oras mic, locuitorii aproape ca se cunosc intre ei, cel putin din vedere. Iar cei cativa politisti de la sectie sunt tot din oras sau din vecinatate.
      Probabil daca foloseam un ton mai spasit si-i rugam eu sa cheme ambulanta mi-ar fi spus sa-mi vad de drum, ca stiu ei ce au de facut, dar pentru ca i-am luat direct la intrebari s-au schimbat la fata.

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

