Muntii nostri aur poarta…


ACCESATI VA ROG LINK-URILE DIN PRIMUL COMENTARIU! MULTUMESC!

Categorii: simtiri | Etichete: , , | 10 comentarii

Navigare în articol

10 gânduri despre „Muntii nostri aur poarta…

  1. Mai George.
    Tu ai pus asta aici… si e bine!

    Numa’ ca p-acolo pe la voi nimeni habar n-are what’s abaut.

    Oaminii vin, stau la penziune prin Bran, Moeci, si mai citesc cate ceva despre Rosia Montana chibitzand ca e bine sau rau. Rari oamini ca tine care trag semnale de alarma, da cititorii tai duc asta in abstract.

    Cum ESTE cu adevarat, vezi daca vii aici sau daca te uitzi la albumu lu omu asta, Marian Poara:

    https://picasaweb.google.com/107984892938750428943/BikeMetaliferiValeaSesiiGeamanaRosiaMontana

    cam asa arata apa la Rosia:

    https://picasaweb.google.com/107984892938750428943/BikeMetaliferiValeaSesiiGeamanaRosiaMontana#5601834526352613810

    si cam asta se intampla cu mostenirea culturala:

    https://picasaweb.google.com/107984892938750428943/BikeMetaliferiValeaSesiiGeamanaRosiaMontana#5601834689890778354

    E rau George, e rau!

  2. …si eu care credeam ca aurul ii ajuta pe oameni…😦

    • Ii ajuta pe oameni! Pe cativa dintre ei. Dar oare aceia sunt oameni? Hmmm, in curand va trebui sa scriem Om cu litera mare si sa-l trecem in cartea rosie a speciilor pe cale de disparitie.
      E trist ce se intampla, pe bune, e trist!

  3. Eu am o categorie separata in blogroll pentru asta:
    http://luptapentrurosiamontana.wordpress.com/
    Nu e normal ce se intampla la Rosia Montana.

    • Multe lucruri nu sunt normale in lumea asta, Rosia Montana e unul dintre ele.
      Eram cititor National Geographic pana cand am vazut pe o pagina reclama lui gabriel. De atunci am cu 10 lei mai mult in buzunar in fiecare luna.

  4. Nu sunt impotriva proiectului ca simplu cetatean…..Poate nu m-am informat suficient.
    Oricum, care e alternativa cu aurul….face pui daca il lasam acolo?
    Romanii se pricep la poluare, cu sau fara aur……….Exista suficiente fabrici la noi care apartin unor privati si care deverseaza pe unde vor…..paduri care sunt taiate fara avize……..pe acolo pe la Vatra Dornei.
    Nu sunt convinsa ca acest proiect cu Rosia Montana va duce la….ceva rau

    • Da Hapi, as fi de acord sa se fructifice aurul dar…romania se va alege din aceasta exploatare cu praful de aur (de pe toba), in timp ce marii zdrahoni vor lua aproape totul. Si mai ales, gratis. Vom vinde aurul si vom fi cel putin la fel de saraci, dar mai bogati in otravuri deversate. Tendinta actuala este de a limita otravurile, noi dimpotriva, aducem bomba cu otrava in ograda noastra.
      Si Ungaria protesteaza impotriva cianurilor de la Rosia Montana, crezi ca degeaba? In cazul unui accident, pana la ei ar ajunge moartea…
      Anul trecut, mergand in Delta, am trecut pe langa barajul lacului de decantare al combinatului de alumina, de langa localitatea Mineri. Nu am stiut prea bine ce e acolo pana nu am aflat o poveste horor: un tanar, din gresala, a ajuns noaptea pe malul lacului si a alunecat in zeama otravita. L-a auzit paznicul strigand, insa pana a ajuns la el murise desfigurat, asa concentrata e acea moarte lichida! Iar la Rosia Montana va fi la fel, dar de cateva zeci de ori mai multa otrava. Nu-mi amintesc unde am citit, dar lacul de decantare va avea 180 m adancime.

  5. Din ce am mai citit eu am inteles ca mai mult din aur va ramane la noi ………..o fi doar praf in ochi? Oricum in ziua de azi, lucrurile se vor face pe fata, nu e asa usor sa ascunzi „marfa” si s-o faci sa dispara…………..

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

