Semineu – forma finala


Si-o sa incalec pe-o sa, si-o sa termin semineul in curand! Asa!

Am izolat hota, peretii laterali, pe interior cu vata bazaltica caserata (cacofonie, si?), etansata cu banda adeziva de aluminiu, am izolat si partea de jos a placii frontale, acolo unde va fi grinda de lemn. Am executat cateva focuri pentru a verifica tirajul si pentru a arde reziduurile de grasime si vopseaua de pe focar; intradevar a inceput sa miroase. Chiar si cu orificiul din hota subdimensionat a inceput sa incalzeasca prin convectie. Am trecut la zidirea celor doua bancute laterale, folosind caramizi pline si resturi ramase, lipite cu acelasi CM11. In interiorul acestor bancute, in coltul interior, am zidit cateva caramizi de sprijin pana la inaltimea zidului exterior. Pe aceste bancute urmeaza sa fixez un blat din lemn, cumparat si decupat de mine sau comandat la tamplar.

Deoarece aveam nevoie de o grila estetica pentru hota, am trecut la cautarea ei pe internet, pentru ca apoi sa o cumpar de la Dedeman. Frumoasa, mare, scumpa, ca orice alta grila de genul acesta, gasita pe internet. Ceva tabla vopsita si sudata, 170 lei. Hmm… Am decupat orificiul la dimensiunea grilei si am fixat-o la locul ei.

Cu grila marita, la maxim 5 minute de la aprinderea focului, aerul incepe sa circule prin convectie. Dupa aprox 15 minute aerul ce iese pe grila are peste 50 de grade (am un termometru marcat pana la 50 de grade, mai mult nu), grila e fierbinte incat nu pot tine mult timp mana pe ea, iar curentul de aer cald ce iese prin grila e suficient de puternic sa stinga flacara unei brichete.

Categorii: Utile | Etichete: | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

