Septembrie, 16


 

Batrane Rege Pastrav, ramai cu bine. Tu cu ale tale, eu cu ale mele, pana anul viitor, in mai! Sa treci cu bine iarna grea, bunule prieten!

 

Categorii: simtiri, toamna | Etichete: , , , , , | 7 comentarii

Navigare în articol

7 gânduri despre „Septembrie, 16

  1. E o pasiune frumoasă, dar de mine nu a vrut să se lipească… 😀

    • Am crescut cu pastravi la picioare, am invatat sa pescuiesc hoteste, marsav, cu rama, pentru ca in ultimii ani sa pescuiesc exclusiv cu vobler, catch and release si sa vad in pastrav un partener de sport, care merita tot respectul. Uneori castig eu, alteori castiga el si ne despartim prieteni dupa fiecare partida.

  2. …mai stiu pe cineva care are aceasta pasiune…totusi, „prietenul”sfarseste pe gratar sau in tigaie…🙂

  3. Gustosi prieteni ai! Vreau si eu sa fac cunostinta cu ei. Nu promit ca voi fi prietenoasa pentru ca mai mult ca sigur vor sfarsi fripti.

  4. Pingback: Prințesa albă! « Tu1074's Blog

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

