Din doua…una!


Doua cautari aveam…

Cum adica ma frate, imagine umblatoare? Am mai auzit de porc zburator, da’ de imagine umblatoare zau ca nu!

Categorii: simtiri | Etichete: , | 12 comentarii

Navigare în articol

12 gânduri despre „Din doua…una!

  1. …”umblatoare” cred ca se refera la gif animation…poate e incepator…🙂

  2. Nu cred ca vorbeste de GIF. Cred ca se refera la ceva javascript care plimba o imagine mica pe ecran. O furnica, musca care „umbla” pe ecran,

    Orice-ar fi, am ras 5 minute si m-am binedispus! =)) =))

    • Da Cristi, foarte posibil sa-si doreasca broscute de hranit pe blog, paianjen care urmareste pointerul, pisica, etc.
      Si eu am ras copios, suna tare fain imagine umblatoare! =))

  3. Ma intreb pe unde o fi umblat imaginea umblatoare de trebuie postata pe o pagina web ca sa nu mai umble?😀

  4. Acum vreo 15 ani, ăi de la serviciu m-au pus să le comand calculatoare cu sistemul de operare localizat în română. Cu ceva eforturi (şi pe banii lor), am făcut-o. Dar după ce-au văzut isteţii pe ce-au dat banii (şi acum mă umflă râsul când îmi aduc aminte ce ochi făceau pentru că nu pricepeau comenzile în română), mi-au cerut să le scot româna şi să le pun la loc engleza!
    Aşa şi cu tipu” cu „imaginea umblătoare”… El ştie la ce se referă!… 😀

    • Am trait si eu experienta traducerilor dupa ureche. Primul telefon cu meniu in romana a fost un dezastru pentru mine. Acum ma amuz copios cand citesc instructiunile diverselor aparate sau electrocasnice facute pe langa granite.

  5. :))….da, ma intreb cat de mult te poti distra ca angajat al Google! :))
    si eu citesc astfel de cautari zilnic, mai ales ca se pot termina si cate 70-80!
    Nu stiu de ce, dar imi este putin dor de tema veche…o imagine de fundal ar merge perfect!

  6. Si la mine au ajuns tot felul de papagali visatori…
    Una a fost cu „ba ia iarba aia dupa munte”, in fiecare zi sunt cel putin 10 tampenii, uite azi cineva cauta ceva legat de „parintele gherionie”. Era vorba de parintele Gherontie de la manastirea Caraiman, cred ca toate acestea arata in primul rand nivelul de educatie.
    Imagine umblatoare :))) misto asta🙂

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

