Lady in Red


Model: Costina Moroianu

Categorii: Oameni si locuri, simtiri | Etichete: | 9 comentarii

Navigare în articol

9 gânduri despre „Lady in Red

  1. Nu stiu de ce, privind fotografia, imi rasuna discret in urechi:

    „I’ll never forget…”
    🙂

  2. Mihaela C.P.

    E vecina?
    Ma intrebam daca ai prins-o cu noul binoclu performant.
    Daca da, faceai reclama buna la vanzari modelul asta🙂.

    • :))
      Nu e vecina! :)) Pozele cu vecine le tin doar pentru mine, iar cand e cazul, imi rotunjesc veniturile!🙂
      La Costina m-am „benoclat” de aproape, de la cativa pasi. :))

  3. A fost sarbatoare pe la voi, in week-end. Totusi e mai bine sa postezi astfel de poze decat sa fii pozat mici si bere, branza, si pe toti tantalaii. Si o cunosti?

    • A fost ravasitul oilor week-endul acesta. Toata lumea era ravasita, nu numai oile… Puhoi de oameni, tarabe una langa alta, circulatie blocata… Am pozat cateva animale, asa cum am putut, printre zeci de aparate foto si telefoane care imi faceau concurenta, si oameni cate mangaiau bietele animale plictisite.
      La tarabe puteam poza branza, pastrama, bulz, branza, pastrama, bulz, branza, pastrama, bulz, asezonate cu mici si bere.
      Fotografia aceasta e mai veche, facuta la Turnirul Cetatilor.
      Si da, o cunosc pe frumoasa in rosu, Costina!🙂

  4. Îmi place fotografia ta… dar mă bântuie o curiozitate: în spatele Costinei este tot un model? Parcă văd o rochie neagră… 🙂

  5. Mi-ar sta bine in rochia aceea😀

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

