Heliski


Din amintirile lui Finepix S5600, trecut in rezerva.

Categorii: munte, Oameni si locuri | Etichete: , , , , , , | 17 comentarii

Navigare în articol

17 gânduri despre „Heliski

  1. Mihaela C.P.

    Daca as trai in alta tara si as vedea pozele postate de tine aici, te-as invidia. Oricum, traiesti intr-un ul din cele mai frumoase locuri din tara . Foarte frumoase pozele din munti, desi eu nu pot sa sufar zapada, la tine totul pare rupt dintr-o poveste.

    • Si mie imi place locul in care traiesc. Sunt multe locuri frumoase in tara asta, dar acasa ma simt doar aici, nu mi-ar placea sa traiesc in alta parte. In concediu e bine, dar o perioada limitata!🙂
      Nici eu nu sunt bun prieten al zapezii, si cu toate astea voi fi nevoit sa convietuiesc cu ea pana prin martie la anul… De maine am inteles ca se va strica vremea, apoi, chiar daca nu va ninge, va fi frig…

  2. …frumoase amintiri…verdele ala e superb iar zapada ,sper sa fie de anul trecut…ca brrr…m-a luat cu frig!🙂

  3. WOW! M-ai lăsat cu gura căscată… Sincer!

    • A fost o iesire mai deosebita, ar fi trebuit sa fie si mai si insa pilotul nu a fost de acord cu planul nostru. Eu trebuia sa stau agatat pe scara elicopterului si sa-l pozez pe Ion Trandafir cum sare din elicopter in prapastie.
      Am ajuns sa sarim din heli de la vreo 2 metri si apoi sa coboram, eu pe picioare, el pe doage…

  4. Pingback: Compot de gutuie. « Tu1074's Blog

  5. Frumos ! Mi s-a facut dor de iarna.

  6. Fain sportul extrem :))) Unde este in Valea Ciubotea?

  7. Lumea e mica de fapt🙂

  8. faina serie iar aparatul ala mai merita plimbat din cand in cand.

  9. Foarte fain!

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

