Si-la-be…silabe!


„Ce scrie pe perna? To… Tols.. Tol-sto-i, Tolstoi! Da ce nume e asta, de ungur?”

Asta am fost intrebat in urma cu 10 minute de catre un individ cam de 45 de ani!

In ce lume traim? Suntem o natie de manelisti, fotbalisti, oprtunisti? Atat?

Categorii: Oameni si locuri | Etichete: | 10 comentarii

Navigare în articol

10 gânduri despre „Si-la-be…silabe!

  1. Sper că l-ai lămurit pe individ că Tolstoi nu-i ungur ci șvab😀 !

    • 😀
      Nu am incercat sa-l lamuresc, m-am simtit prea inferior ca sa mai deschid gura! Sau era el mult prea superior, nu-mi dau seama…
      In gand am tras un strigat de jale!

  2. Mihaela C.P.

    Desi pentru cei in jurul a 40-45 de ani, scoala a fost obligatorie pana la…parca 10 clase (pe vremea raposatului comunism, sper ca pentru totdeauna) , sunt foarte multi analfabeti care nu stiu sa scrie sau sa citeasca . Iar multi din cei care s-au tarat in scoli, mergeau la scoala sa doarma sau sa se tina de șotii , si erau trecuti clasa pentru ca asa trebuia. Cred ca la fel se intampla si acum.

  3. Am mai spus-o pe undeva, pe un blog, dar nu mai ştiu unde. Luna trecută am dat de o don’şoară cam pe la 30 de ani, care m-a întrebat candid (în timp ce lucra la un material): „Şefu’, în ce an a fost Primul Război Mondial?”

  4. Trebuia sa-i zici ca este finul lui Gutza🙂 Sunt multi oameni inculti, din pacate…

    • Am zambit ca dupa anestezie… si i-am spus ca e un scriitor dramaturg rus foarte cunoscut…
      Omul s-a grabit mandru sa-mi spuna ca nu are el treaba cu d-astea…
      In dimineata asta era in pantaloni scurti si maieu si se plangea ca a rabdat de frig toata noaptea, in timp ce o familie cu un bebelus au oprit caloriferul ca era prea cald…
      People are strange…

  5. Joaca la Galatasarai. Of,nimic nu stiti!😀😀😀

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

