Home


Calea Lactee si cativa „vecini”.

Categorii: nocturne | Etichete: , , , , , , , | 11 comentarii

Navigare în articol

11 gânduri despre „Home

  1. De mult n-am mai văzut un cer limpede, plin de stele (din oraş nu prea apare aşa…).

    • E foarte limpede atmosfera, si frigul contribuie la asta. Avantaj eu!🙂
      Ar fi iesit mai bune fotografiile, insa din motive de lene nu am mers decat in spatele casei si de acolo am pozat. Lumini in jur, la casele din apropiere si chiar deasupra localitatilor vecine si in plus de asta intr-o curte vecina s-a gasit unu sa sudeze. Initial am crezut ca pozeaza cu blitz. Stele cazatoare nu am vazut.

  2. Frumos cerul tau plin de stele!

    • A fost senin si au fost iarasi stele cazatoare. Pentru unii au fost, pentru mine mai putin. De data asta nu am mai desenat niciuna!😀
      A fost mai mult un exercitiu desfasurat in spatele casei, cu multa lumina care a stricat claritatea boltei.

  3. Nu am incercat genul asta de fotografie insa tie ti-a iesit f bine.
    bafta pe mai departe!

  4. Adica te-ai lasat de servici-sau ai intrat in extrasezon- si stai la gura seminoiului si te uiti la stele?
    Ti se filfiie de lume si vrei sa ne faci si noua in ciuda?
    Distractie placuta in continuare!
    Aici ploua marunt,dar neintrerupt,de azi dimineata si nu pare ca vrea sa se opreasca…
    Un sfirsit de sptamina placut,iti doresc!

    • E un fel de extrasezon, e activitate doar in weekend acum. Seminoiul tre sa arda, noptile sunt friguroase deja si nu mai tine fara incalzire.
      Am iesit la pozat stele, tooocmai in spatele casei, pentru ca m-a entuziasmat o prietena care vazuse 3 stele cazatoare. Eu am vazut cu 3 mai putin, dar am pozat calea lactee.
      Un weekend maxim tuturor!🙂

  5. Pingback: O floare de weekend. « Tu1074's Blog

  6. Eheeei cat m-am gandit eu cum sa fac sa localizez Calea Lactee pe bolta… De multa vreme nu ma mai uitasem la stele incercand sa le inteleg…
    Apoi am descoperit Stellarium, o aplicatie free si uite asa am inceput sa descopar si ce e deasupra noastra. Si privind atent, am vazut „norul de stele” ce se intinde dinspre NE spre SV.
    E frumos cerul senin!

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

