Semineu – e vremea lui


Dupa 2 reprize de ninsoare, chiar daca la pranz e caldut afara, noptile sunt tot mai reci, cu temperaturi negative. Vremea ca semineul sa faca un recital pe vreme rea a venit.

Am finisat hota, intai am chituit-o cu Rigips Super, apoi cu Ceresit CT126, am amorsat rigipsul cu amorsa pentru lavabila pentru ca in final sa o imbrac in tencuiala decorativa cu granulatia de 2,5mm. Am reusit si operatiunea aceasta, fara sa am o drisca de plastic; am folosit pentru decorare o bucata de rigips pe care am plimbat-o de jos pana sus si invers.

Grinda de lemn era gata de mai multe zile, am vopsit-o in nuanta de stejar (e din lemn de brad facuta), urmand ca mai incolo sa o inlocuiesc cu una din lemn de stejar. Blaturile pentru bancutele laterale sunt comandate la tamplar, posibil saptamana viitoare sa le am.

Cu resturile ramase de la taierea caramizilor refractare pentru grinzi, am placat partea de jos a spatiului de sub focar, loc destinat lemnelor (si cate unei pisici curioase).

In ziua in care am aplicat tencuiala decorativa am lasat ferastra deschisa, am si zugravit, iar seara nu am putut aprinde focul. In timpul noptii s-au facut 10 grade in living! Acum sunt 22, si nu am folosit alta sursa de caldura in afara de semineu, aprins in urma cu 2-3 ore(doar tigaia si aragazul pentru cateva chiftelute).

Nu am podeaua montata si nici mobilier in living, a trebuit sa aduc scaunele de afara sa aiba si bietele pisici unde sa doarma…

Categorii: Utile | Etichete: , , | 18 comentarii

Navigare în articol

18 gânduri despre „Semineu – e vremea lui

  1. Mi-am amintit de omul harnic,”vara isi face sanie si iarna caruta”…rezultatul muncii tale este ceva frumos si calduros…Like this!iar mitele starnesc invidii cu locul ala unde stau fara sa le pese ce-i afara!🙂

    • A durat ceva timp pana a ajuns in acest stadiu, dar e bine, e functional si util. Multumesc de apreciere.🙂
      Pisicornitele sunt niste profitoare nesimtite. Initial am pus langa semineu scaunul de pescuit, sa am si eu un loc unde sa stau, si pentru ele o paturica si perna puse jos. Nu am avut loc de ele, asa ca am adus doua scaune de afara si casuta lor pe care sa stea. Ei bine, nici asa nu am loc…

  2. M-a umflat râsul citindu-ţi răspunsul!… 😀 Într-adevăr, mâţele sunt maaaari profitoare, ştiu ce păţesc cu aia pe care o am la birou.

  3. A venit vremea sa stai langa semineu , cu o cana de vin fiert in mana si sa privesti viscolul de afara.🙂 E frumos la tine chiar daca nu e gata tot.

    • Pai mai trebuie sa cumpar cateva scaune si sa imi fac loc in vreun colt…🙂
      Deocamdata am trecut la ceai de afine cu lamaie, baut in fata semineului cu cate o pisica in brate. E tare fain🙂
      Dupa ce montez dusumeaua si o lacuiesc (fara labute de preferat), voi cumpara doua fotolii-balansoar, si gata, e suficienta mobila!🙂

  4. Mihaela C.P.

    Trai neneacă , pe vătrai . Viață de pisică …uriașă , sau doar mi se pare mie (ca ar fi uriașă)?

    • Ce viata si ce chin! Nu e chiar uriasa, e „Rita-hoata” sau „Rita cu picioare scurte”, e o chestie pufoasa, grasa, indesata si cu picioare ceva mai scurte decat ar trebui. Si codita e ca un viermisor, scurta, in comparatie cu a celorlalti, care au cozi de cate 30 de centimetri! :)) Are cam 4,5 kg.

    • Am o alta flocoasa, Dodo, are mai mult de 70cm lungime! Si blana lunga!🙂

      • Mihaela C.P.

        Astept sa o vedem si pe Dodo , dar si pe Rita (de ce hoata, ce fura?am avut si eu o pisica odata care a venit acasa cu un carnat , probabil furat de prin vecini) intr-o poza de ansamblu🙂.

        • Ea e Dodo cea flocoasa.

          Iar ea e Bella:

          Ea e Rita-hoata, pentru ca in urma cu ceva vreme, dupa ce am primit-o mostenire. nu se putea abtine sa nu fure ceva, chiar si o cojita de paine, furata era buna. Acum nu mai face asa, a invatat ca are mancarica mereu. Acum e Rita cu picioare scurte.

          Iar in categoria „animalute” poti intalni si celelalte creaturi din curtea mea🙂

  5. Bravo, bravo! O atmosfera placuta, calda in coltisorul tau…….mai trebuie sa gasesti Cenusareasa pentru ca pisica nu te poate ajuta la carat lemne……….Si sa ne povestesti

  6. Frumos ti-ai mai aranjat cuibul de om al muntelui, ca o sugestie, pe caramizi nu merge un lac si intre ele cate o dunga neagra? Spun si eu, tu esti expertul…
    Cat priveste ideea cu balansoarul pe langa ca este nostima si utila, te va face de invidiat🙂 Cred ca trebuie sa asculti ce spune Hapi🙂

  7. Multumesc Adrian!
    Partea de jos a semineului nu e finalizata, acele caramizi vor fi placate cu piatra debitata sau cu placi de caramida klinker cu aspect antichizat si rosturile de o culoare mai inchisa. In functie de buget o sa trec si la etapa aceasta, acum ma focusez pe materialul pentru dusumea, scandura de brad, nu vreau parchet laminat in niciun caz.
    Sa inceapa balul!😀

  8. Vasile

    Buna, sa stii ca este fff frumos semineul. Poti sa-mi spui ceva de consumul de lemne si cat tine caldura facuta la o sarja. Adresa mea de e-mail este vasilemet@gmail.com
    Cu respect, Vasile Met

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

