Story of a sunset


Thinking of you

Categorii: nocturne | Etichete: , , , , , , , , | 10 comentarii

Navigare în articol

10 gânduri despre „Story of a sunset

  1. Hmmm…deci nu sunt ultima romantica. Ador rasaritul si apusul soarelui, iar fotografiile tale sunt superbe.🙂

  2. Mihaela C.P.

    Minunat! Dar dunga luminoasa de pe cer ce e?Laserul din Star Trek?

    • Multumesc Mihaela! Dunga luminoasa are o poveste. Am mers sa pozez apusul, cu gandul sa raman sa pozez si stelele. Si pana se intuneca sa apara stelele stralucitoare, am inceput de test poza de fata. Prima „stea” aparuta e de fapt Jupiter, am focusat pe el si am declansat cu telecomanda, asteptand sa treaca timpul, in plan aveam o expunere de 10-15 minute, sa apara rotatia pamantului in poza. Si am reusit sa pierd telecomanda in masina! A cazut printr-un orificiu pe langa frana de mana! Si uite asa nu mai aveam cu ce sa opresc expunerea, am oprit direct camera din butonul off. Acea dunga luminoasa este de fapt traiectoria planetei pe bolta, pret de vreo 17 minute.

  3. Cele mai bune fotografii tocmai în astfel de împrejurări neprevăzute se fac.

  4. Superbe…imi place coltul de luna, ce fain ti-a iesit🙂

  5. A fost o seara frumoasa! Daca e vreme frumoasa in weekend repetam sedinta foto…de data asta cu ceva in plus😀

  6. Minunată poveste ne-ai povestit :)!
    Fiecare imagine 1000 de cuvinte !

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

