Semineu – la gura sobei


Bancutele laterale au blaturi ,nefixate inca pentru nu ne-am hotarat la ce inaltime si de ieri avem si dusumeaua montata. Mai e o bucatica lipsa in fata usii, dar nu se vede in poze datorita fotografului. Acum adevarata provocare consta in alegerea culorii cu care vom da viata lemnului masiv din dusumea. Hmmm…

Categorii: Utile | Etichete: | 23 comentarii

Navigare în articol

23 de gânduri despre „Semineu – la gura sobei

  1. No… m-ai spart cu finalu! E efectiv de vis. Bravo George! Iti urez multe seri… romantice la shemineul asta.:)

  2. Mihaela C.P.

    Imi place cum ai facut trecerea din bucatarie catre camera de zi sau de luat masa. Trunchiurile de copac sunt de mare efect🙂.

    • Si in partea superioara a spatiului decupat in perete va fi un blat de lemn baituit, asa cum este in partile laterale trecerii. Planul este ca dusumeaua sa se continue si in locul de luat masa, sa uneasca cele doua spatii; acolo este parchet acum dar va fi scos in sezonul cald. Cele doua trunchiuri imi dau senzatia de cabana si imi aduc muntele parca mai aproape.
      Multumesc de apreciere!🙂

  3. STEJAR??? E doar o propunere.

  4. Arată tare fain! Felicitări!
    Cred că ceva mai închis la culoare ar da bine pentru duşumea. Părerea mea…

    • Multumesc Peter!
      La o culoare apropiata de cea a celor doi stalpi ne-am gandit pentru dusumea. Va trebui sa alegem bine baitul si apoi lacul pentru stratul final, sa se completeze reciproc si sa rezulte efectul dorit.

  5. De parca n-ai sti ca daca-l dai cu ulei de ricin se inchide la culoare si-apoi poti sa-l lacuiesti.
    Eu zic sa-l lasi asa.Se inchide singur cu timpul.
    Dar,de fapt intrebarea care imi da tircoale de cind am vazut fotografia este,unde veti sta voi,ca vad ca toate locurile posibile de la gura seminoiului sint ocupate?

    • cred că George își aduce aduce un scaun din curte😆 !

    • Se inchide la culoare dar devine mai roscat, vrem ceva mai spre maron…nu avem nimic cu tenta de rosu in casa. Ca sa se inchida odata cu treerea timpului va trebui sa avem rabdare pana ajunge la culoare dorita… Ceva cu tenta de lemn vechi ceruit vrem sa iasa.
      Pentru noi va trebui sa cumparam 2 balansoare, in care sa incapa o persoana + una sau doua pisici….si cu scaunele avute…om trece noi si de iarna asta :))

  6. E minunat,după părerea mea ! Felicitări și să fie cu mult noroc!
    N-aș schimba nimic în afară de terminarea lucrurilor ce trebuie terminate:)!
    Am văzut și pisicile la căldură🙂 !

  7. Multumesc, si pe mine ma incanta, imi da senzatia de … camin, nu doar o casa. Multumim de urari!
    Initial vroiam sa-l imbrac in piatra fasonata, insa caramida parca da mai bine, e mai „calda”. In sezonul cald il vom placa cu caramida klinker, ceva antichizat, acum sunt cam murdare caramizile de la adeziv si nici rosturile nu sunt tocmai uniforme, nu mi-am dat interesul sa iasa bine din acest punct de vedere stiind ca va fi imbracat… Acum, as vea sa-mi fi dat interesul…🙂

  8. A iesit mai bine decat se astepta oricine🙂 Urmatoarea poza sa fie cu voi🙂 felicitari pentru perseverenta George!

  9. Deci : totul e perfect iar faptul ca ai fost autorul operei e cea mai mare realizare
    Dar spune-mi si mie cum ai reusit sa adormi pisica in scaunul ala?

    • Multumesc Hapi!
      Deci: in scaunul din stanga, cel de pescuit, sunt 2 pisicornite, in cel din dreapta doar una. Asa dorm ele pe scaune. Mai greu a fost pana le-am invatat cu bautura, vinul fiert acum le adoarme cam dupa 3-4 inghitituri! Nu tin la bautura, sunt mici, au doar cativa ani, aproape copii…🙂

  10. Pingback: Spre sărbători, încă un sfârșit de săptămână ! « Tu1074's Blog

  11. Nimic,nimic pe blog? Cred ca te-au adormit pisicoantele cu caierele lor fermecate.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

