Soapte


Categorii: simtiri | Etichete: , , , , | 8 comentarii

Navigare în articol

8 gânduri despre „Soapte

  1. de dragoste :)!
    Minunată fotografie !
    Felicitări

  2. Imi place noul look al blogului. Si iubirea care pluteste in aer la fiecare postare🙂

    • Multumim Hapi!
      Intrun fel am marcat schimbarea!🙂 O fotografie e reusita atunci cand transmite ceva, altfel e doar o poza. Am multe poze, dar si cateva fotografii…🙂

  3. Va scaldati,plutiti in dragoste.
    Sinteti frumosi.
    Sa fiti asa cit mai mult timp!

  4. Îmi place acel albastru!
    Îmi place şi noua temă, „Fâşiile” de hârtie se potrivesc de minune cu „desktopul”. 😀

  5. A fost o scena de apus foarte frumoasa, multumim!🙂

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

