Distante focale


200mm + crop vs 18mm

Fotografiile sunt facute din acelasi loc, cu obiective diferite.

Categorii: iarna, Utile | Etichete: , , , , , , , | 7 comentarii

Navigare în articol

7 gânduri despre „Distante focale

  1. Ce frumoase sunt peisajele cu zapada!🙂
    De vreo saptamana imi framant creierul sa vad pe unde pot sa ii duc si eu pe pici la o bulgareala pentru ca aici a plouat si atat.

  2. Mihaela C.P.

    Uaaa, prima imagine e grozava! Zici ca e…nu sti daca e zapada, nisip in desert sau o imagine de pe alta planeta. Dar eu am vazut in partea acoperita de umbra imaginea unui dac cu caciula pe cap/Are caciula, ochi, nas, barba…al treilea varf de la dreapta spre centru , eu vad in el varful caciulii🙂.
    Oricum imaginea imi place tare.

  3. Fotografiile sunt facute din acelasi loc, la interval de cateva minute; lumina speciala e data de soarele care se ascundea in spatele nostru dupa creasta Craiului. Am vazut si eu dacul in fotografie, am sa caut inca unul „surprins” in Prapastiile Zarnestiului din Crai.🙂

  4. Am vazut si eu dacul🙂
    Urmatoarea daca se poate, cu scufita rosie si lupul, va rog🙂
    M-as duce in satul ala si m-as caza o saptamana acolo. E liniste?

    • Linistea din sat depinde de lup! Cand il „atinge” scufita, cam urla de durere! :))
      Satul Pestera e destul de linistit, cu case imprastiate pe dealuri, cu un singur drum partial asfaltat, cu intinderi de zapada iarna si mult verde in timpul verii.

  5. Minunate peisaje !
    Cât spațiu și cât alb este acolo !
    Foarte frumos !!!

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

