Liniste


Categorii: iarna | Etichete: , , , , , , , , , , , , | 10 comentarii

Navigare în articol

10 gânduri despre „Liniste

  1. Sunt superbe peisajele. Pe o astfel de vreme, când e soare puternic şi zăpadă, trebuie neapărat să-mi schimb ochelarii, să mi-i iau pe cei cu lentile fumurii, că nu mai văd nimic.

  2. Doua stopuri mai putin fac zapada sa nu mai fie albastra, ci exact asa cu ai vazut-o tu! Incearca doar!

  3. Salut Cristi! Am fotat la o ora destul de matinala si mi-a placut efectul dat de „ora albastra”. Nu am incercat sa expun mai mult, recunosc, asta si pentru ca am tras fara trepied, din mana.

  4. Cabana ai fotografiat-o si vara , este de vis. Pacat ca iarna ar fi frig inauntru ….pare parasita,probabil si este…….

    • Este un adapost pentru animale, in perioada iernii este folosit doar pentru depozitarea fanului, animalele sunt aduse langa casa. Foarte rar trece cineva pe acolo iarna…

  5. Mihaela C.P.

    Frumoase peisajele , cabana pe zapada neumblata cu cei cativa pomi imprejur .Candva probabil a fost viata acolo, voiosie. Acum a ramas linistea. Parca e pacat.

  6. Mi-au plăcut „la nebunie” toate !
    Fantastice fotografii.M-ai cucerit cu ele🙂

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

