Hit The Top – varianta noastra


Felicitari participantilor la Hit The Top 2011, succes celor care vor participa in iunie la editia 2012!

Pana in Vf. Scara am parcurs traseul in 4 ore 30, timp in care am facut si pauza pentru de-ale gurii.

Felicitari inca odata participantilor de anul trecut Hit The Top, cu mentiunea ca ocupantul locului 1 a parcurs urcarea in 1 ora si 2 minute, intreg traseul fiind parcurs in 1 ora si 57 minute! (categoria domni 16-35 ani)

Felicitari si ocupantului pozitiei 9, Adrian!

Ajunsi in Podul Spintecaturilor am hotarat a coboram prin Valea Gaura, sa nu mai refacem traseul parcurs la urcare.

Categorii: munte | Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , | 8 comentarii

Navigare în articol

8 gânduri despre „Hit The Top – varianta noastra

  1. Superb traseul acesta prin Valea Ciubotei…multumesc George! Astept sa vina si editia din acest an! Sa ne vedem cu bine! Iar voua, ce bine va sta impreuna…sa fiti sanatosi si fericiti toata viata!

    • Dupa parerea mea, Valea Gaura (cu plecare din Simon, nu cu traversare pe la Pilite), este cel mai frumos traseu de urcat la Omu.
      Daca voi putea, voi fi undeva in traseu si voi cobori cu poze.
      Multumesc de urari!🙂 Sa ne vedem cu bine!

  2. tare bine mi-a cazut plimbarea asta cu voi pe munte, pozele amanuntite m-au facut sa ma simt pt cateva clipe acolo. iti multumesc, parca m-am inviorat!

  3. Ce imagini frumoase! Pluteste dragostea in aer si asta da muntelui nuante de poveste🙂

  4. Anul trecut am parcurs traseul in 2 ore si 20 minute dus-intors, poate anul acesta voi realiza un timp mai bun :))

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

