Voblere in test


Motto: „Nu e pasare ca porcul…, da’ nici vobler ca Hornetu’!”

Am pierdut trusa cu voblere! Idiot,  stiu!

Asadar am trecut la incropirea unei noi truse.  Pentru pastrav piesa de rezistenta a fost si va fi Hornetul lui Salmo. Nu l-am gasit, am comandat si urmeaza sa ajunga la mine.

Pana atunci insa, am cumparat 3 modele promitatoare, pe care le-am testat in urma cu 2 ore.

Capture Sleepwalker N, 5cm, 2gr, culoare 200, pret 9 Ron.

Bun, surprinzator de bun! Evolutia in apa este buna, „inoata” in zig-zag chiar si in curent puternic, poate fi tras si prin suvoi. Am avut 6 atacuri, toate ratate, cel mult am scos pastravelul din apa fara sa-l intep. Cele 2 ancore sunt prea mici pentru pastrav. Concluzie: mai cumpar dar schimb ancorele. Recomand!

Balzer Trout Crank Barsch, 2cm, 1gr, verde, 6,5 Ron.

Orice, numai vobler nu! Nu va bateti capul cu asa ceva. Nici platit nu voi recomanda aceasta chestie. Nu voi mai cumpara niciodata.

Dorado Magic, 1,8cm, 1,5gr, culoare TR, pret 16Ron.

Un vobleras bun, cu usoare devieri de „comportament” in sensul ca atunci cand te astepti mai putin face cate o tumba, sare din apa pentru ca apoi sa evolueze impecabil. Am prins cu el 6 pastraviori si am ratat multi altii. Ceva lipseste la el. Pestele il urmareste de cele mai multe ori fara sa-l atace. De multe ori chiar daca il ataca nu se inteapa. Nu inteleg de ce. Insa, e totusi un vobler bun. Mai cumpar si recomand.

Insa…tot Hornetu-i baza!

Categorii: pescuit, Utile | Etichete: , , , , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

