Bolboceala


Categorii: munte | Etichete: , , , , , , , , , , , , , | 7 comentarii

Navigare în articol

7 gânduri despre „Bolboceala

  1. Exact imaginele necesare pe caldura asta. M-ai m-am racorit un pic.

  2. Frumosi sunt Bucegii :)) si pozele…vad ca ai urcat si la Podu cu Florile…si prietena acolo pe o piatra in mijlocul apei…nu stii care poza sa zici ca este cea mai buna.

  3. Excelente. Ok, banuiesc ca te-ai jucam nitel cu culorile, nu-i asa?
    Albastru, turcoaz…..sau nu-mi mai amintesc eu muntii romaniei. Da, vreau sa spun ca te-ai jucat cu talent.
    Si mie imi place poza in care prietena ta e pe stanca, parca aud vuietul apei

    • Multumesc Hapi! Primele fotografii sunt HDR, era soarele si umbra mult prea puternice, cu contrast prea mare, nu am avut alta solutie. Cu culorile m-am jucat prea putin, asa era apa. Am ajuns la ora potrivita, era foarte limpede ca nu a mai plouat de mult si acesta e rezultatul. Si noi am ramas uimiti de intensitatea culorilor ajunsi langa apa.
      Bulboanele din rau pastrau aceeasi culoare a adancimilor limpezi; Andra chiar a zis ca nu mai vrea in Cheile Nerei, are ape limpezi aici aproape!🙂

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

